نماد آخرین خبر

کدام فرنگی‌کاران به مسابقات جهانی تیرانا خواهند رفت؟

منبع
تسنيم
بروزرسانی
کدام فرنگی‌کاران به مسابقات جهانی تیرانا خواهند رفت؟

تسنیم/این‌طور که پیداست با طلایی که ایمان محمدی گرفت و باتوجه به نتایج قبلی،‌ او ملی‌پوش وزن ۶۳کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی خواهد بود.
روز 19 شهریور ماه مسابقه انتخابی دو وزن 72 و 82 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در مسابقات جهانی 2024 در سالن هفت‌ِتیر به انجام رسید که دانیال سهرابی و محمدعلی گرایی بعد از چند دور مسابقه به‌عنوان نفرات اول انتخاب شدند.
هرچند شنیده می‌شود احتمالاً باتوجه به اعتراض شیرازی‌ها،‌ کشتی برگزارشده بین محمدرضا گرایی و دانیال سهرابی مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و باید دید نتیجه این بازبینی چه خواهد بود، اما در سه وزن دیگر تکلیف ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی اوزان غیرالمپیکی مشخص شده است؛
پویا دادمرز که از خیلی قبل‌تر حضورش را در این پیکارها قطعی کرده بود. او نشان برنز وزن 55 کیلوگرم مسابقات جهانی 2023 بلگراد را در کارنامه دارد.
در 63 کیلوگرم درحالی که رقابت اصلی برای دوبنده تیم ملی بزرگسالان بین ایمان محمدی عضو سال گذشته تیم ملی در این وزن و میثم دلخانی قهرمان سال 2021 جهان بود، هرچند محمدی شرایط سنی حضور در رده سنی امید را هم دارد، اما باتوجه به عملکرد قبلی دو کشتی‌گیر و طلایی که اخیراً ایمان محمدی در تورنمنت بین‌المللی روسیه دریافت کرده است،‌ این کشتی‌گیر را باید ملی‌پوش بزرگسال اعزامی به مسابقات جهانی دانست.
در 72 کیلوگرم هم فعلاً دانیال سهرابی ملی‌پوش است،‌ تا زمانی که فدراسیون کشتی رأی خود را در این خصوص اعلام کند، و البته این‌که آیا بازبینی درخواستی از سوی شیرازی‌ها،‌ اتفاق خواهد افتاد یا نه.

در 82 کیلوگرم نیز محمدعلی گرایی که در سال‌های گذشته ملی‌پوش 77 کیلوگرم ایران در مسابقات بود، صاحب دوبنده تیم ملی شده است.
مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی، 7 تا 10 آبان ماه در تیرانای آلبانی برگزار می‎‌شود.
این کشور سال گذشته به تیم زیر 23 سال ایران برای شرکت در مسابقات امیدهای جهان ویزا نداد اما فدراسیون کشتی امیدوار است که باتوجه به قول و پیگیری اتحادیه جهانی،‌ این بار مشکلی برای شرکت در مسابقات جهانی نداشته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره