نماد آخرین خبر

تمجید مورینیو از گولر؛ آینده فوق‌العاده‌ای داری

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تمجید مورینیو از گولر؛ آینده فوق‌العاده‌ای داری

ورزش 3/ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، می‌گوید آردا گولر چون زیر نظر کارلو آنچلوتی بازی می‌کند، آینده فوق‌العاده‌ای در پیش دارد.
ژوزه مورینیو محبوب طرفداران رئال مادرید بوده و هنوز هم با گذشت سال‌ها جدایی از این باشگاه، هنوز درباره موضوعات مختلف پیرامون آن‌ها اظهارنظر می‌کند.
این مربی از ابتدا مربیگری را در پورتو آغاز کرد و سپس در بنفیکا، چلسی، اینترمیلان، رئال مادرید، منچستریونایتد، تاتنهام و حتی رم ادامه داد و بدین ترتیب یکی از چشمگیرترین رزومه‌های مربیگری را به نام خود کرد.
با این حال، از میان تمام دوره‌های او، دوران حضور او روی نیمکت رئال و رقابت با بارسلونا‌ همیشه ماندگار است. مورینیو که اکنون روی نیمکت فنرباغچه حضور دارد درباره یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال ترکیه صحبت کرد.

مورینیو درمورد آردا گولر گفت: "شخصیت برای بازی در رئال مادرید بسیار مهم است و آردا گولر این شخصیت بزرگ را با کیفیت بالا نشان می‌دهد."

او همچنین درمورد کارلو آنچلوتی گفت: "آنچلوتی مربی بزرگی است که می‌توان از او یاد گرفت. آردا به سمت آینده‌ای فوق‌العاده قدم گذاشته است."
سرمربی سابق سپس در مورد سیاست نقل و انتقالات رئال مادرید در سال‌های اخیر و چگونگی تمرکز آن روی استعدادهای جوان صحبت کرد.
مورینیو گفت: "بزرگترین باشگاه جهان فقط می‌تواند بهترین بازیکنان جهان را داشته باشد. رئال مادرید در به دست آوردن بهترین بازیکنان جوان جهان کار شگفت‌انگیزی انجام می‌دهد. آن‌ها وینیسیوس و رودریگو را وقتی هنوز نوجوان بودند، جذب کردند، جود بلینگام و آردا گولر را در سنین جوانی و اکنون اندریک را به دست آوردند."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره