نماد آخرین خبر

نخستین جلسه ستاد هماهنگی بازی‌های پارالمپیک ٢٠٢٨ برگزار شد

منبع
فارس
بروزرسانی
نخستین جلسه ستاد هماهنگی بازی‌های پارالمپیک ٢٠٢٨ برگزار شد

فارس/ستاد هماهنگی پارالمپیک لس‌آنجلس ۲۰۲۸ صبح امروز تشکیل جلسه داد.
اولین جلسه ستاد هماهنگی بازی‌های لس‌آنجلس ٢٠٢٨ به ریاست غفور کارگری امروز چهار‌شنبه بیست و یکم شهریور ماه ١۴٠٣ تشکیل شد. 

در ابتدای این جلسه که با حضور نواب رئیس، معاونین، مدیران کمیته ملی پارالمپیک و روسای فدراسیون‌های ورزشی همکار برگزار شد، کارگری با ارائه‌ی گزارشی از بازی‌های پارالمپیک پاریس ٢٠٢٤ گفت: من از همه افراد و عواملی که در کسب این نتایج مشارکت و تأثیرگذاری داشتند تشکر می‌کنم و به همگی خداقوت می‌گویم؛ از سرپرست و معاونین کاروان، روسا و همکاران فدراسیون‌ها تا ورزشکاران، کادر فنی و کلیه عوامل اجرایی.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: تلاش فرزندان ایران در پارالمپیک پاریس از ابعاد مختلفی قابل تأمل است. در این دوره نتایج ارزشمندی برای نخستین بار به دست آمد: کسب بیشترین تعداد مدال (٢۵ مدال شامل ٨ طلا، ١٠ نقره و ٧ برنز)، افزایش حضور بانوان (١٢ خانم) و تاریخ‌سازی آن‌ها، درخشش و رکوردشکنی‌های ورزشکاران کشورمان در پارالمپیک پاریس، به دفعات مورد توجه مسئولین کمیته بین‌المللی و فدراسیون‌های جهانی مربوطه قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با توجه به سه رویداد مهمی که در پیش داریم ما آسیب‌شناسی جدی و سختگیرانه‌ و بازنگری فرایندها را خواهیم داشت. برای تداوم موفقیت، توسعه کیفی و کسب ‌نتایج بهتر می‌بایست برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم.
کارگری در پایان، با اشاره به اهمیت حضور شایسته ایران در بازی‌های پاراآسیایی جوانان تاشکند ۲۰۲۵، پاراآسیایی آیچی-ناگویا ٢٠٢۶ و پارالمپیک لس‌آنجلس ۲۰۲۸، بر تشکیل ستاد عالی بازی‌ها تأکید کرد.
در بخش پایانی این جلسه، روسای فدراسیون‌های ورزشی همکار در خصوص مسائل فنی، عملکرد رشته‌ها در پاریس و موضوعات مهم مربوط به رویدادهای آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
همچنین سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان اعزامی به پارالمپیک پاریس و مریم کاظمی‌پور، در خصوص عملکرد فرزندان ایران در پاریس نکاتی را مطرح کردند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید