نماد آخرین خبر

عذرخواهی وینیسیوس؛ باید بهتر بازی کنم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عذرخواهی وینیسیوس؛ باید بهتر بازی کنم

ورزش 3/وینیسیوس جونیور، ستاره برزیل، به دلیل شکست مقابل پاراگوئه از هواداران عذرخواهی کرد.
برزیل در بازی مقدماتی جام جهانی با نتیجه 1-0 از پاراگوئه شکست خورد و وینیسیوس جونیور در این دیدار تاثیری روی عملکرد تیمش نداشت.
وینیسیوس علی‌رغم بازی در کنار رودریگو و اندریک، هم‌تیمی‌هایش در رئال مادرید، نتوانست مانع از شکست سلسائو شود و سپس به این موضوع اشاره کرد که بازی کردن در برزیل با رئال کاملا متفاوت است.
وینیسیوس به اسپورتی‌وی گفت: "بازی در برزیل با بازی در رئال کاملا متفاوت است. بازی‌ها در اروپا متفاوت است، توپ سریعتر از یک سمت زمین به سمت دیگر می‌رسد... ما باید بدانیم که چگونه هماهنگ شویم تا همه بهتر بازی کنند و بتوانیم بازی‌ها را ببریم. می‌دانیم که در چه وضعیتی هستیم، می‌خواهیم برزیل را به هر قیمتی از این وضعیت خارج کنیم، اکنون باید به خانه برگردیم و به این فکر کنیم که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا به روند بازی‌های خوب بازگردیم.
 
ما نمی‌توانیم به اینجا بیاییم، این امتیازها را از دست بدهیم و همانطور که قبلاً بازی کردیم، دوباره بازی کنیم. زمان سختی است، ما باید همه انتقادات را بپذیریم و هر چه سریعتر برگردیم تا برزیل را در صدر قرار دهیم."

او ضمن قول دادن به طرفداران برزیل، از آن‌ها عذرخواهی کرد و گفت: "ما از هواداران که همیشه در کنار ما هستند، عذرخواهی می‌کنیم. اما زمان سختی است، فقط می‌خواهیم پیشرفت کنیم... پتانسیل خودم را می‌دانم، می‌دانم چه کاری می‌توانم برای تیم ملی انجام دهم.
البته روند بسیار سختی بوده، چون وقتی اعتمادبه‌نفس نداشته باشی، گل نمی‌زنی، پاس گل نمی‌دهی و نمایش خوبی نداری. می‌دانم که باید چه چیزی را بهتر انجام دهم. وقتی حالم بهتر شد، به بقیه آرامش زیادی می‌دهم. مسئولیت خود را می‌دانم، می‌خواهم هر چه سریعتر پیشرفت کنم."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید