نماد آخرین خبر

برونو فرناندز خودش جزو مشکلات یونایتد است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
برونو فرناندز خودش جزو مشکلات یونایتد است!

ورزش 3/مشکلات منچستریونایتد در این فصل ادامه داشته و اریک تن‌هاخ، سرمربی تیم، پس از باخت در دو بازی از سه بازی لیگ برتر تحت فشار قرار گرفته است. با این حال، پتی اصرار دارد که تن‌هاخ نباید تمام تقصیرها را به دوش بکشد زیرا بازیکنان ارشد تیم مانند فرناندز بخشی از تقصیرات را باید به عهده بگیرند.
این اسطوره فرانسوی رفتار فرناندز در زمین را مورد انتقاد قرار داده و گفته است که او وقتی اوضاع سخت می‌شود، به جای اینکه به هم‌تیمی‌هایش انگیزه بدهد، «همیشه گریه می‌کند».
به همین دلیل پتی معتقد است که بازوبند کاپیتانی باید از فرناندز گرفته شود و تن‌هاخ باید آن را به کوبی ماینو بدهد.

این ستاره سابق آرسنال می‌داند که ماینو، ۱۹ ساله، بسیار جوان است اما او در حال حاضر «افتخار» الدترافورد است. پتی گفت:«برای من، برونو فرناندز بازیکنی است که مشکلات منچستریونایتد را برجسته می‌کند و خودش یکی از مشکلات است. بیشتر اوقات، من از نحوه رفتار او در زمین خوشم نمی‌آید. او مانند یک بازیگر تئاتر رفتار می‌کند. او به هم‌تیمی‌هایش کمک نمی‌کند یا وقتی اوضاع سخت می‌شود، آنها را تشویق نمی‌کند.
او همیشه گریه می‌کند؛ همیشه ناامیدی‌اش را نشان می‌دهد. این چیزی نیست که از کاپیتان خود انتظار دارید. شما انتظار دارید که از او بیشتر تشویق، رهبری و مثبت‌اندیشی ببینید.

بهترین بازیکنان یونایتد کسانی مثل آلخاندرو گارناچو و کوبی ماینو بوده‌اند. این یک حرکت جسورانه خواهد بود، اما اگر من تن‌هاخ بودم، شاید تصمیم محکمی می‌گرفتم و ماینو را به عنوان کاپیتان تیم انتخاب می‌کردم. ماینو جوان است، اما او انگلیسی است. او خود را در تیم ملی تثبیت کرده است. او افتخار هواداران در الدترافورد است.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره