نماد آخرین خبر

عصبانیت بایرن از هامان؛ از موسیالا انتقاد نکن!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عصبانیت بایرن از هامان؛ از موسیالا انتقاد نکن!

ورزش 3/دیروز، دیدی هامان در ستون خود در اسکای از جمال موسیالا انتقاد کرد و او را بازیکنی «فردگرا» و «تک‌رو» توصیف کرد که نمی‌تواند بازیکنان اطراف خود را بهتر کند. هامان در انتقاد خود گفت: «اگر موسیالا ۱۰ بار توپ بگیرد، ۹ بار سرش را پایین می‌اندازد و شروع به دریبل زدن می‌کند.» و او را در مقابل فلورین ویرتز قرار داد که هم‌تیمی‌های خود را در کانون توجه قرار می‌دهد و آنها را بهتر می‌کند. هامان افزود: «اگر بتوانم برای بایرن تصمیم بگیرم و ویرتز و موسیالا را جابجا کنم، فردا این کار را انجام می‌دهم.»

طبق گزارش روزنامه بیلد، این اظهارات باعث خشم داخلی در بایرن مونیخ شده است. آنها از اینکه هامان اکنون نه تنها به مربیان و مدیران حمله می‌کند؛ بلکه از محبوب‌ترین بازیکن تیم یعنی موسیالا نیز انتقاد می‌کند، ناراحت و متعجب هستند. هنوز پاسخ مستقیمی به هامان داده نشده است؛ اما مدیران باشگاه در روزهای آینده به سوالات مربوط به این موضوع پاسخ خواهند داد. احتمالاً در کنفرانس خبری فردا، مکس ایبرل در این مورد صحبت‌هایی انجام دهد. بایرن نمی‌خواهد مستقیماً پاسخ هامان را بدهد؛ بلکه مدیران ترجیح می‌دهند پشت موسیالا بایستند و از او حمایت کنند.
موسیالا در حال حاضر مهم‌ترین موضوع در بایرن مونیخ است. با نزدیک شدن به مذاکرات تمدید قرارداد، باشگاه تلاش‌های زیادی می‌کند تا اطمینان حاصل کند که موسیالا در مونیخ راحت است و همه در بایرن پشت او هستند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید