نماد آخرین خبر

دقیقی: شمس آذر از مهره تخلیه شده!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دقیقی: شمس آذر از مهره تخلیه شده!

ورزش 3/ سعید دقیقی سرمربی تیم شمس آذر قزوین در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان حضور پیدا کرد و درباره وضعیت تیمش اظهار داشت: این تیم در آخرین دیدار رقابت های لیگ برتر بازی خوبی را برابر استقلال تهران به نمایش گذاشت و نشان داد که بازیکنان آن از کیفیت و آمادگی خوبی برخوردار هستند، امسال بدون شک لیگ بسیار سخت‌تری را نسبت سال‌ های گذاشته خواهیم داشت و تیم‌ها در تمامی پست‌ها آنقدر خودشان را تقویت کرده‌اند که درخواست افزایش سقف قرارداد دارند و ما هم در این شرایط بودجه ما محدود است.
وی با اشاره به اینکه بازی در لیگ امسال بسیار سخت‌تر از سال‌های گذشته است، بیان کرد: فردا از ظرفیت بازیکن‌های جوان و بااستعداد خود استفاده خواهیم کرد و انتظار داریم یار دوازدهم که همواره در تنگناها کنار ما بودند ما را یاری کنند و کاستی‌ها را پوشش دهند. با توجه به محدودیت هایی که تیم ها در خصوص جذب بازیکن امسال داشتند، تیم هایی که مشکل مالی نداشتند سعی کردند تا بازیکنان خارجی با کیفیت را جذب کنند تا امسال حضوری موفق در رقابت های لیگ برتر داشته باشند.
سرمربی شمس‌آذر خاطرنشان کرد: این قول را به مردم قزوین می‌دهم که بازی با کیفیت، پرصلابت و سرعتی را از خود به نمایش بگذاریم، هرچند که تیم ما به لحاظ مهره تخلیه شد و  در این ۲ سال از جمله بازیکنانی مثل فراز امام علی، سنایی، حسین گودرزی و رحمان جعفری از ما فروختیم ولی بازیکنان شایسته‌ای به جمع ما اضافه شدند و سعی کردیم در این مدت کم بیشتر باهم هماهنگ شویم تا به شرایطی که دنبالش هستیم برسیم تا کیفیتمان از این بیشتر شود.
او ادامه داد:  این موضوع باعث تخلیه بازیکنان ثابت تیم شده اما به هرحال در مسابقه فردا از بازیکنان جوان و باانگیزه استفاده می‌کنیم و به حمایت تماشاگران و جوانان فوتبال دوست قزوینی به عنوان یار دوازدهم نیاز بسیار داریم و امیدواریم که مردم قزوین در بازی‌ فردا تیمشان را دوباره حمایت کنند.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران تصریح کرد: فرقی که فوتبال شمس آذر با استقلال خوزستان دارد این است که آنها بلوک دفاعی‌شان در میانه میدان است، اول خوب دفاع و بعد از ضدحمله استفاده می‌کنند، درحالی‌که ما شکل بازی‌مان بر مبنای توانایی جسمی بازیکنان و فشار بر دروازه حریف است و سعی می‌کنیم بازی را در شیب بالای یک سوم هجومی داشته باشیم
وی ضمن درخواست از مسوولان استان قزوین برای حمایت از تیم شمس آذر، اضافه کرد: اینکه ورزشگاه سردار آزادگان میزبان تیم های لیگ برتری و پرسپولیس و استقلال است و مسوولان از آن به عنوان جذب توریسم ورزشی نیز یاد می کنند و اظهار دارند که ۲۰ هزار نفر برای دیدن رقابت های ورزشی به قزوین آمده اند، بخش بزرگی از آن بخاطر وجود تیم شمس آذر و موفقیت هایی بوده که در سال های گذشته این تیم کسب کرده است

دقیقی تصریح کرد: متأسفانه آقای محمدی را به خاطر آسیب‌دیدگی در چند روز گذشته از دست دادیم، بقیه نفرات را در اختیار داریم و به دنبال این هستیم که بازیکنان جوان و باکیفیت به تیم بزرگسالان اضافه کنیم.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره افزایش بودجه برخی تیم‌ها گفت: فوتبال با همه ورزش‌ها متفاوت است و از ورزش صرف خارج و ابعاد مختلف فرهنگی و اقتصادی به آن اضافه شده است و من معتقدم وقتی در جام باشگاه‌های آسیا با تیم‌های تا بن دندان مسلح بازی می‌کنیم باید بتوانیم در سطح آن‌ها تیم‌داری کنیم.
سرمربی شمس آذر ادامه داد: همسطح بودن با تیم‌های آسیایی نیازمند آن است که بتوانیم نفرات خوبی در تیم‌ داخلی جذب کنیم، مربی با کیفیت داخلی داشته باشیم و از بازیکنان خارجی استفاده کنیم، با این وصف قطع به یقین افزایش بودجه کمک‌کننده خواهد بود. البته تیم‌های دیگر لیگ که به معنای واقعی کلمه توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند، هم باید حداقل‌ها را داشته باشند. تیم های زیادی در لیگ برتر ادعای خصوصی بودن دارند اما در نهایت از امکانات و بودجه های دولتی استفاده می کنند ولی ما به معنای واقعی یک تیم خصوصی هستیم بنابراین مسوولان قزوین بایستی فضایی را ایجاد کنند تا افتخارات گذشته این تیم تکرار شود چرا که دستیابی به افتخارات شیرین گذشته سخت، ولی شدنی است و باید فاصله بودجه ای باشگاه را با حمایت استان و تماشاگران قزوینی جبران کرد.
وی بیان کرد: من آدم بلندپروازی هستم و همیشه راه موفقیت را دنبال می‌کنم و در فوتبال تا تیمم را به موفقیت نرسانم از پای نمی‌نشینم، اگر تمام نفرات سال گذشته را در اختیار داشتم و بودجه ما افزایش می‌یافت قول می‌دادم که مثل سال گذشته بهترین نتایج را می‌گرفتم.
دقیقی در پایان گفت: امسال شرایط فرق کرده است، من رفته بودم و در بحران، مجدد به تیم شمس‌آذر اضافه شدم، رقم زدن اتفاقات شیرین گذشته سخت ولی شدنی است و اگر با تلاش بازیکنانم چاشنی شانس را داشته باشیم می‌توانیم موفق شویم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره