نماد آخرین خبر

سهمیه باهویی سوخت اما کم نشد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سهمیه باهویی سوخت اما کم نشد!

ورزش 3/بر اساس دستورالعمل‌های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران یک سهمیه بازیکن خارجی پرسپولیس به دلیل عدم حضور نبیل باهویی در ۶۰ درصد مسابقات فصل گذشته می‌سوخت اما این باشگاه مدتی قبل با ارسال نامه‌ای اعلام کرد این بازیکن مصدوم بوده و بنابراین این سهمیه باید به سرخ‌ها برگردد.
منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، که امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در خصوص مسائل مختلف مربوط به دستورالعمل‌های نقل و انتقالاتی صحبت می‌کرد، در بخشی از اظهارات خود اعلام کرد درخواست باشگاه پرسپولیس در این پرونده به ایفمارک ارائه شده بود تا شرایط باهویی مورد بررسی قرار بگیرد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال توضیحی درباره نظر ایفمارک در این پرونده نداد و اعلام کرد با توجه به اینکه چنین مسائلی از لحاظ پروتکل‌های پزشکی محرمانه است، اجازه رسانه‌ای کردن این موضوع را ندارند اما نظر ایفمارک در این خصوص به باشگاه پرسپولیس ارسال شده است
با وجود اینکه قنبرزاده نظر ایفمارک در مورد باهویی را اعلام نکرد اما به نظر می‌رسد توضیحات باشگاه پرسپولیس در خصوص مصدومیت این بازیکن تایید نشده و این سهمیه به پرسپولیس بازگردانده نمی‌شود.
اما با این حال و بنابر اظهارات قنبرزاده، فدراسیون فوتبال قصد دارد با توجه به شرایط سایر تیم‌های آسیایی، یک یا دو سهمیه خارجی برای باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های آسیایی اضافه کند. البته به منظور حفظ عدالت، این سهمیه به سایر باشگاه‌های لیگ برتری نیز تعلق خواهد گرفت.
قنبرزاده در بخشی از صحبت‌های خود در خصوص ششمین سهمیه خارجی پرسپولیس گفت: "به اعتقاد من باید این سهمیه را به آنها بدهیم‌. نه فقط برای پرسپولیس، برای هر باشگاهی حداقل یک سهمیه بدهیم و نگاه ملی داشته باشیم."

با این شرایط احتمالا با وجود رد درخواست پرسپولیس برای بازگشتن سهمیه خارجی، این باشگاه اجازه جذب بازیکن خارجی جدید را دریافت خواهد کرد تا مشکلی در این خصوص نداشته باشد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره