نماد آخرین خبر

روز عجیب بازیکن ولزی: پاس گل، گل و بازداشت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
روز عجیب بازیکن ولزی: پاس گل، گل و بازداشت!

ورزش 3/در اتفاقی عجیب، یک بازیکن ولزی پس از نمایش درخشان در بازی تیمش، قبل از به پایان رسیدن مسابقه، توسط پلیس دستگیر شد.
 این حادثه بلافاصله پس از زدن گل پیروزی توسط این بازیکن برای تیمش رخ داد. جردن ایوانز، به عنوان یک بازیکن تعویضی در نیمه دوم بازی تیم باگلن دراگونز در برابر کومبران سلتیک به میدان آمد و تاثیر بزرگی بر بازی گذاشت. او دو گل ساخت و سپس گل پیروزی را به ثمر رساند تا تیمش به پیروزی ۴-۳ دست یابد.
اما با وجود تغییر روند بازی، بعد از پنج دقیقه از زدن گل، بعدازظهر ایوانز به شکل عجیبی پایان یافت. افسران پلیس وارد زمین شدند و او بلافاصله تعویض و به رختکن برده شد و در آنجا دستگیر شد.
فیلم‌هایی که در فضای مجازی پخش شده‌اند، افسرانی را نشان می‌دهند که در حال ورود به زمین هستند و یک بازیکن در حال ترک زمین است. پلیس ولز جنوبی بعداً تائید کرد که مردی ۳۱ ساله به ظن سرقت دستگیر شده است. با این حال، او بعداً بدون اتهام آزاد شد.
در بیانیه‌ای که توسط باشگاه باگلن دراگونز صادر شد، آمده است: «باشگاه باگلن دراگونز از پخش ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی که حادثه‌ای مربوط به یکی از بازیکنان ما را نشان می‌دهد، آگاه است. ما می‌خواهیم تائید کنیم که بازیکن موردنظر در حدود دقیقه ۸۵ از زمین بازی تعویض شد. سپس این بازیکن در رختکن دستگیر شد. همچنین می‌توانیم تائید کنیم که این بازیکن چند ساعت بعد توسط پلیس ولز جنوبی بدون اتهام و بدون هیچ اقدام دیگری آزاد شد. ما اکنون این موضوع را بسته می‌دانیم و دیگر در این مورد اظهارنظری نخواهیم کرد.»
جردن ایوانز از آن زمان در شبکه‌های اجتماعی فعال بوده و از مردم به دلیل حمایت‌هایشان تشکر کرده است. او در پاسخ به یکی از پیام‌ها در شبکه اجتماعی که گفته است «تعداد کمی از فوتبالیست‌ها می‌توانند ادعا کنند که در یک مسابقه گل، پاس گل و دستگیری داشته‌اند!»، پاسخ داد «ممنونم.» ایوانز همچنین در پاسخ به پستی که از او تمجید کرده نوشته: «ممنونم. خوشحالم که الان این را می‌بینم و در زندان نیستم!»

سیمون بری، مربی تیم حریف، این حادثه را «غیرواقعی» و «دیوانه‌وار» توصیف کرده است. او گفت: «بازی منصفانه بود، او به زمین آمد و بازی را کاملاً تغییر داد. او در دو گل که بازی را مساوی کرد، تاثیرگذار بود و سپس گل پیروزی را زد. او ۲۰ دقیقه بسیار خوب بازی کرد و سپس پلیس رسید و او را برد. سه دقیقه توقف در بازی داشتیم و باگلن مجبور شد او را تعویض کند. این چند دقیقه دیوانه‌وار و کمی غیرواقعی بود. اگر آنها زودتر برای او آمده بودند، ممکن بود ما بازی را ببریم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره