نماد آخرین خبر

مشت استقلال در تمرین جان گرفت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مشت استقلال در تمرین جان گرفت

ورزش 3/عباس شرفی، هافبک میانی جوان، یکی از خریدهای آیند‌‌ه‌نگرانه استقلال در فصل جاری است. او فصل گذشته در تیم گل‌گهر سیرجان حضور داشت و توانست توجه باشگاه استقلال را به خود جلب کند. او با قراردادی سه‌ساله به جمع آبی‌پوشان اضافه شد تا توانایی‌های خود را در سطح بالاتری از فوتبال ایران به نمایش بگذارد. شرفی فصل گذشته در چهار دیدار برای گل‌گهر به میدان رفت، که همه‌ی این بازی‌ها در نیم‌فصل دوم بودند و او تجربیات خوبی را در مقابل تیم‌های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس کسب کرد.
شرفی در دو مسابقه به عنوان بازیکن ثابت برابر استقلال و هوادار بازی کرد و در مقابل پرسپولیس و نساجی نیز به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد. هرچند فرصت‌های او برای بازی محدود بود؛ اما عملکردش باعث شد استقلال به او به عنوان یک گزینه برای تقویت میانه میدان نگاه کند. این بازیکن 20 ساله با تجربه‌های محدود اما مفید خود به دنبال تثبیت جایگاهش در ترکیب تیم جدیدش است.

یکی از چالش‌های بزرگ شرفی در استقلال، رقابت سخت برای حضور در ترکیب اصلی است. استقلال با وجود بازیکنان باتجربه و سطح بالا در پست‌های میانی، کار شرفی را برای رسیدن به ترکیب دشوار می‌کند؛ اما او که در تیم ملی جوانان نیز کاپیتان بوده، پتانسیل خوبی دارد و می‌تواند با تمرینات بیشتر و نمایش عملکرد خوب در فرصت‌های محدود، خود را به جواد نکونام و کادر فنی استقلال اثبات کند.
حالا باید دید جواد نکونام، سرمربی استقلال، چه نظری درباره این بازیکن جوان دارد و آیا به او فرصت بازی بیشتری در مسابقات فصل خواهد داد یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره