نماد آخرین خبر

زنگ خطر برای بارسا؛ تمجید مدیر پی‌اس‌جی از یامال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زنگ خطر برای بارسا؛ تمجید مدیر پی‌اس‌جی از یامال

ورزش 3/لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، از لامین یامال تمجید کرده و ستاره بارسلونا را "فوتبالیستی عالی" خطاب کرده است.
  یامال نامی است که اکنون پس از بازی برای اسپانیا در مسیر قهرمانی یورو 2024 بر سر زبان‌ها افتاده است. اما حتی قبل از عملکرد چشمگیر او در آلمان بود که شایعاتی مبنی بر علاقه پاری سن ژرمن به این وینگر به گوش رسید. گزارش‌هایی مبنی بر اینکه آن‌ها مایل به پرداخت 250 میلیون یورو برای جذب او هستند هم منتشر شد.
در واقع، از قبل در بارسلونا این ترس وجود دارد که این بازیکن جوان به زودی نتواند شهرتی که به سرعت آن را به دست آورده، کنترل کند. اظهارات کامپوس نشان می‌دهد که این باشگاه به شدت وضعیت یامال را زیر نظر دارد.
مدیر ورزشی پاری سن ژرمن به آاس گفت: "اگر همه بازیکنانی که در مطبوعات به پاری سن ژرمن لینک شده‌اند، اینجا بودند، ما پنج ستاره در هر پست داشتیم. ما فقط به دو ستاره در هر پست نیاز داریم
البته من لامین یامال را دوست دارم، اما عثمان دمبله، بردلی بارکولا، کانگ این لی، مارکو آسنسیو، گونچالو راموس را نیز دوست دارم... بازیکنانی فوق‌العاده با کیفیت فوق‌العاده، نباید فراموش نکنیم.


پاری سن ژرمن از بازیکنانی که در این پست‌ها دارد بسیار خوشحال است. به نوبه خود اگر بگویم لامین یامال بازیکن بزرگی نیست، اشتباه بزرگی مرتکب شده‌ام. او یک فوتبالیست فوق‌العاده است و بسیار خوشحالم که او در این سطح حرفه‌ای بازی می‌کند."
شایعات نقل و انتقالات احتمالا برای مدتی ادامه خواهد داشت. در حال حاضر، تمرکز یامال روی بارسلونا خواهد بود و به آبی اناری‌های صدر جدول کمک می‌کند تا با غلبه بر خیرونا در روز یکشنبه به شروع خوب خود در فصل ادامه دهند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره