نماد آخرین خبر

همه بازیکن‌ها دوست دارند در بارسلونا بازی کنند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
همه بازیکن‌ها دوست دارند در بارسلونا بازی کنند

ورزش 3/بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال با مشکلات مالی بسیار زیادی روبه‌رو بود و در نهایت هم نتوانست تعدادی از بازیکنان مدنظرش که نیکو ویلیامز در راس آنها قرار داشت را به خدمت بگیرد و به جذب دنی اولمو از باشگاه لایپزیش در این پنجره بسنده کرد.
این اتفاق باعث شد که انتقادهای بسیاری از عملکرد مدیران این باشگاه و ناتوانی آنها در حل مشکلات مالی مطرح شود اما دکو که پیش از این هم تاکید کرده بود که عدم جذب ویلیامز تصمیم خود این باشگاه بوده است، بار دیگر درباره سیاست‌های خاص مدیران بارسا برای جذب بازیکن صحبت کرد.

دکو در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط بارسا برای جذب بازیکنان جدید اظهار داشت: «من می‌دانم که بازیکنان بسیاری دوست دارند برای بارسلونا بازی کنند اما ما فقط بهترین بازیکنان که رویای قهرمانی با ما در سر دارند را به خدمت می‌گیریم. این موضوعی کاملا متفاوت است. ما بازیکنانی را می‌خواهیم که رویای قهرمانی با ما را دارند و به دنبال رسیدن به این هدف هستند و این راز قهرمانی و پیروزی دوباره ماست و کاری است که در آینده هم انجام خواهیم داد.»
او در پاسخ به سوالی درباره این که آیا بارسا قصد دارد بازیکنان مدنظرش را با بهبود شرایط مالی در زمستان به خدمت بگیرد اضافه کرد: «پنجره نقل و انتقالات زمستانی؟ خواهیم دید که شرایط چطور پیش خواهد رفت. در زمان درست آنالیز درستی خواهیم داشت و پس از آن تصمیم می‌گیریم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره