نماد آخرین خبر

بیانیه هواداران میلان علیه تیم؛ شرم‌آورید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بیانیه هواداران میلان علیه تیم؛ شرم‌آورید!

ورزش 3/گروه اولتراهای میلان بیانیه‌ای منتشر کرده‌اند و خواستار اعتراض دیگر هواداران قبل از بازی مقابل ونتزیا شده‌اند و عملکرد «شرم‌آور» تیم را محکوم کردند. روسونری‌ فصل را با تنها دو امتیاز از سه بازی آغاز کرده‌ است.
اگرچه تمامی بلیت‌های سن‌سیرو برای بازی مقابل ونتزیا فروخته شده است، اما هواداران چندان مشتاق به تشویق تیم نیستند و آماده‌اند تا در بیشتر دقایق صدای اعتراض‌شان را به گوش مدیران برسانند.
گروه اولتراهای این باشگاه از طریق شبکه‌های اجتماعی بیانیه‌ای هشدار آمیز منتشر کرده‌اند.
در این بیانیه آمده است: «شروع فصل برای میلان ما بسیار ناامیدکننده بوده است، تا جایی که احساس می‌کنیم در حال گذراندن پایان فصل گذشته هستیم. بنابراین هیچ چیز و هیچکس نمی‌تواند نمایش شرم‌آور دیده شده در سه بازی اول را توجیه کند. دیگر هیچ بهانه‌ای برای هیچکس وجود ندارد، از این به بعد همه باید مسئولیت وضعیت را برعهده بگیرند. هیچکس نباید مستثنی شود! ما از جمعیت هواداران دعوت می‌کنیم تا ساعت ۱۸:۴۵ در خارج از ورودی اتوبوس تیم جمع شوند تا مطمئن شوند که باشگاه، مربی و بازیکنان بفهمند که سپتامبر از هم‌اکنون یک مقطع تعیین‌کننده برای فصل ما است!
بازی‌های بعدی بسیار دشوار خواهند بود، زیرا میلان در لیگ قهرمانان اروپا روز سه‌شنبه با لیورپول روبرو می‌شود و سپس یکشنبه آینده در سری A با اینتر بازی خواهد کرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره