نماد آخرین خبر

قلعه‌نویی: بازیکنان تیم ملی 7-8 بازی است که پاداش نگرفته‌اند

منبع
فارس
بروزرسانی
قلعه‌نویی: بازیکنان تیم ملی 7-8 بازی است که پاداش نگرفته‌اند

فارس/سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: ببینید بازیکنان چه گناهی کرده‌اند؟ پاداش نمی‌گیرند و در بدترین شرایط زمینی بازی می‌کنند. 7-8 پاداش است که نگرفتیم.

 امیر قلعه نویی در رابطه با عملکرد تیم ملی مقابل قرقیزستان و امارات اظهار داشت: شما یک پاترول دارید و 40 سال از عمرش گذشته و یک بنز جدید هم دارید. این 2 ماشین را می‌برید به جاده خاکی و می‌گویید مسابقه بده. پاترول می‌تواند برود ولی بنز نمی‌تواند. اولین چیزی که در بازی مهم است اینکه زمین شرایط خوبی داشته باشد. الان بازی ملوان و سپاهان را دیدم، یقینا این 2 تیم با آن کیفیت خود بازی نکردند. هرچند که باید از مسئولان باشگاه ذوب آهن تشکر کرد.

وی ادامه داد: در رابطه بازی با امارات، اگر یک مربی ایرانی 2 بار به بنتو می‌باخت چه بلایی سر آن می‌آوردند. الان که یک مربی ایرانی آمده و در عرض 2-3 ماه که تلاش همگی بوده و هرچند ما می‌توانستیم امارات را با نتیجه پرگل ببریم ولی واکنش‌ها متفاوت است. الان تیم ملی پس از کلمبیا کمترین باخت را داشته و پس از مدت‌ها به رده نوزدهم رده‌بندی رسیده است. زمان قبلی که سال 2006-2007 تیم ملی به رده نوزدهم رسیده بود، باز هم من سرمربی تیم ملی بودم. این‌ها را نمی‌بینند یا خودشان را به خواب زده‌اند.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: هدف تیم ملی خوشحالی مردم است و برخی که صحبت می کنند 20 سال دور از فوتبال بوده‌اند. تیم بدون ایراد وجود ندارد و آن انتقادی خوب است که سازنده باشد. ببینید بزرگان فوتبال چه صحبتی‌های خوبی در مورد تیم ملی می‌کنند.

وی ادامه داد: ببینید بازیکنان چه گناهی کرده‌اند؟ پاداش نمی‌گیرند و در بدترین شرایط زمینی بازی می‌کنند. 7-8 پاداش است که نگرفتیم. کادر فنی 7 ماه حقوق طلب دارد. البته مانیکونه و آلین از آن پول بلوکه شده فیفا می‌گیرند. کادر ایرانی است که حقوق دریافت نکرده است.

سرمربی تیم ملی گفت: با همه این شرایط ما آمدیم نتایج بسیار خوب گرفتیم. تقریبا در 99 یا 100 درصد بازی‌ها تیم غالب بودیم. به غیر از بازی با امارات که مالکیت برای آنها بود ولی 0/21 موقعیت گل داشتند. ما نزدیک به 3-4 موقعیت گل داشتیم و این را من نمی‌گویم و آمار می‌گوید. 

قلعه‌نویی اظهار داشت: من دست تک‌تک هواداران را می‌بوسم و 90 دقیقه تیم را تنها نگذاشتند، خصوصا لیدرها و در آنجا کمک کردند و ما نتیجه خوبی گرفتیم. تیم ملی برای مردم است و از شرایط سختی آمدم.

سرمربی تیم ملی در مصاحبه با رادیو جوان اظهار داشت: پیش از هر چیزی برای نبی آرزوی سلامتی می‌کنم. 4 دهه برای فوتبال کشور زحمت کشید و هیچ وقت فرزندانش را تنها نگذاشت. خوشبختانه یک ساعت پیش آنژیو شد و 2 رگ دیگر او نیز باز شده. 2 تسلیت هم بگویم به خداداد عزیزی و ابراهیم قاسم‌پور زیرا که من ایران نبودم و همچنین کریم باقری.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره