نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

هالند و هرتزلر بهترین‌های ماه لیگ برتر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هالند و هرتزلر بهترین‌های ماه لیگ برتر

ورزش 3/اولین ماه لیگ‌برتر انگلیس در فصل جدید با اتفاقات و نتایج قابل توجه و همچنین حواشی ریز و درشتی با صدرنشینی منچسترسیتی به پایان رسید و حالا اتحادیه فوتبال انگلیس به معرفی برترین‌های لیگ برتر در ماه آگوست پرداخته است.
مطابق پیش‌بینی‌ها ارلینگ‌ هالند، ستاره بی‌چون و چرای منچسترسیتی در سه هفته ابتدایی لیگ برتر به‌عنوان برترین بازیکن ماه انتخاب شد. ستاره نروژی سیتیزن‌ها در بازی نخست مقابل چلسی یک گل و سپس‌ برابر ایپسویچ و وستهم هت‌تریک کرد تا با هفت گل زده در صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد.

در انتخابی جالب توجه، فابین هرتزلر، سرمربی آلمانی جوان برایتون که در سه هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج فوق‌العاده‌ای با کسب هفت امتیاز بدست آورده بود به‌عنوان مربی برتر ماه برگزیده شد.

همچنین گل دوم چلسی مقابل ولورهمپون که توسط کول پالمر با ضربه بغل پای چپ استثنایی او به ثمر‌ رسید به‌عنوان برترین گل ماه انتخاب شد‌ تا چلسی هم سهمی در بین برترین‌های ماه اول داشته باشد.


گفتنی است بازی‌های هفته چهارم از عصر شنبه آغاز خواهند شد و در مهمترین بازی‌های این هفته ، لیورپول با ناتینگهام فارست، منچسترسیتی با برنتفورد، بورنموث با چلسی و در روز یکشنبه تاتنهام و آرسنال برگزارکننده حساس‌ترین بازی هفته چهارم در دربی شمال لندن خواهند بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره