نماد آخرین خبر

مهاجری: این فصل سخت‌ترین فصل خیبر است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مهاجری: این فصل سخت‌ترین فصل خیبر است

ورزش 3/محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان در گفت‌وگو با اصحاب رسانه و خبرنگاران درباره دیدار هفته چهارم خود گفت: هفته چهارم را با یک وقفه به دلیل مسابقات تیم ملی مقابل فولاد خوزستان آغاز خواهیم کرد و دیدگاه این تیم نسبت به سال گذشته تغییر کرده که وضعیت و نتایج این تیم گویای این موضوع است. کادر فنی و تیمی که بسته‌اند از آقای مطهری تا بقیه نفرات، تحولات زیادی بوده و باعث شده فولاد به روح خود برگردد. در رأس همه این نفرات آقای نصیرزاده به‌عنوان مدیریت فعالیت دارد که در گذشته با او کار کردم و می‌دانم سر منشا خیر است و می‌تواند دوباره به جایگاهی که در آسیا دارد برگردد.
او ادامه داد: تیم خودمان هم اشکالاتی داشت که سعی کردیم برطرف کنیم و آنها را کمرنگ‌تر کنیم و یک تیم جنگجو باشیم. فردا غیر از نتیجه‌ای که ضمن احترام به تیم فولاد به دست می‌آید، وضعیت به گونه‌ای است که ما می‌خواهیم بجنگیم و این را بچه‌ها در تمرینات نشان دادند. انشالله ضمن ارایه یک فوتبال خوب قدم‌های بزرگی برای سال های بعد برداریم.
مهاجری تاکید کرد: امسال سخت‌ترین سال خیبر است و چون یک تیم ناشناخته شده هستیم، رفته‌رفته جا می‌افتیم. چیزی که همه را اذیت می‌کند مسئله سخت‌افزاری است که حتی تیم‌های بزرگ ایران را هم درگیر مسائل اجرایی کرده است. از مسئولین با این حال تشکر می‌کنم که از روز قطعی شدن صعودمان تا امروز همت به خرج دادند و شرایط خوبی فراهم کردند و تیم‌هایی که در اینجا بازی کردند، رضایت داشتند.
مهاجری با اشاره به وضعیت غایبان تیمش گفت: ما محروم و مصدوم نداریم اما یک مصدومیت جزیی در یکی از بچه‌ها وجود داشت که با فعالیت کادر پزشکی برطرف شد. با این حال چیزی که ما را خیلی اذیت می‌کند، لیست ۱۸ نفره است. هر چیزی که قرار است قانون شود باید باشگاه‌ها اطلاع داشته باشند چون الان من هر بازی باید چند نفر از بزرگسالان و جوانان به سکو بفرستم. من هم موافق جوان‌گرایی هستم و همیشه جوان‌های خوبی تحویل فوتبال دادم؛ اما این اتفاق یک روزه رخ نمی‌دهد. انشالله سازمان لیگ بازنگری کند تا از ظرفیت کلی استفاده کنیم.
او ادامه داد: وقتی یک پیش فصل را آغاز می‌کنیم و چون ما تو لیگ نبوده‌ایم و حالا برای نخستین فصل با وضعیت لیگ روبرو می‌شویم، مشکلاتی به همراه دارد و این مسئله در فیفادی‌ها نمایان می‌شود و کار را سخت می‌کند. ما الان یک بازی تدارکاتی نداشتیم چون هیچ تیمی شرایط سفر نداشت و اگر قرار بود ما سفر کنیم حداقل ۸۰۰ میلیون تومان باید خرج کنیم و کاش سازمان لیگ فکر کند کمتر هزینه کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید