نماد آخرین خبر

رحمتی: قبل از رفتنم فرصت تشکر پیدا نکردم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رحمتی: قبل از رفتنم فرصت تشکر پیدا نکردم

ورزش 3/ سید مهدی رحمتی، سرمربی هوادار در کنفراحس خبری پیش از بازی با آلومینیوم در ابتدا راجع به حضور دوباره در شهری که خاطرات خوشی به عنوان سرمربی اراکی‌ها داشته، گفت: خیلی خوشحالم از اینکه دوباره در شهر اراک و در جمع شما هستم و شما را از نزدیک می‌بینم. شهر اراک برای من و همه فوتبالدوستان عزیز، زمانی که اینجا حضور داشتم یادآور خاطرات خوبی است. از زمانی که در کسوت مربیگری وارد شدم یکی از افتخاراتم این بود که با آلومینیوم به فینال جام حذفی راه پیدا کردم. در سال آخری هم که اینجا بودم بیشترین امتیاز تاریخ آلومینیوم را کنار هم کسب کردیم. واقعا این اتفاق برام نیفتاد که قبل از رفتنم بتوانم از شما تشکر کنم. خیلی از شما ممنونم که در یک سال و نیمی که اینجا بودم با همه وجود کنار آلومینیوم بودید و زحمت کشیدید.
او در مورد بازی با آلومینیوم گفت: تیم آلومینیوم تیم خوبی است که چندسال است که در لیگ برتر شخصیت و ساختارش شکل گرفته است. یک تیم قوی، جنگنده، دونده و با ساختار منظم و خوب است.
او در مورد هوادار اضافه کرد: ولی تیم ما یک تیم جوان با انگیزه و خوب است. رفته رفته بهتر می‌شویم. تعطیلات لیگ توانست به ما کمک کند تا حدودی عقب ماندگی که در پیش فصل به لحاظ بدنی داشتیم را جبران کنیم. دو تا بازی دوستانه داشتیم و شرایط بازیکن‌ها بهتر است. هنوز تیم ما تکمیل نشده ولی بچه‌ها آمادگی یک بازی خوب و قوی را دارند. انشاالله بچه‌های ما تمام توان‌شان را در این بازی بگذارند و بتوانیم آنچه که شایسته بازیکنان هست برای‌مان اتفاق بیفتد و سربلند بیرون بیاییم.
رحمتی در مورد برنامه اش برای تقویت هوادار گفت: صد در صد بازیکن جذب خواهیم کرد ولی متناسب با وسع مالی و سقف قراردادی خودمان و سقف بودجه موردنظر باشگاه. تا این لحظه دو سه تا از بازیکنان‌مان را در اختیار باشگاه قرار دادیم چون آن چه مدنظر ما بود را نتوانستند در سه هفته ابتدایی لیگ نشان دهند و به ما کمک نکردند. دنبال جذب بازیکن هستیم و کسانی که متناسب با سقف بودجه ما باشد جذب خواهند شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره