نماد آخرین خبر

موتا: سن و ملیت بازیکنان برایم هیچ اهمیتی ندارد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
موتا: سن و ملیت بازیکنان برایم هیچ اهمیتی ندارد!

ورزش 3/ یوونتوس هفت امتیازی در هفته چهارم رقابت‌های سری آ میهمان امپولی است و برای ماندن در صدر جدول کار سختی در پیش دارد. تیمی که پنج امتیاز از سه بازی قبل خود گرفته و همانند یوونتوس تا اینجای فصل متحمل شکست نشده است.
تیاگو موتا سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:
"بازی سختی برابر امپولی داریم. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و تا اینجای فصل نتایج خوبی به‌دست آورده‌اند. ما هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای این بازی کاملا آماده هستیم."
موتا درخصوص وضعیت جسمانی بازیکنانش بعد از بازی‌های ملی گفت:
"همه بازیکنان در سلامت کامل هستند و خوشبختانه مصدومی نداریم. حتی نیکو گونزالس و دنیلو که برای آرژانتین و برزیل به میدان رفته‌اند نیز در شرایط خوبی هستند و می‌توانند‌ فردا بازی‌ کنند."

موتا ادامه داد: 
"فردا حریف متفاوتی نسبت به سه بازی قبلی خود پیش رو داریم. باید همدل باشیم و با صد درصد توان مقابل امپولی حضور پیدا کنیم. قطعا اگر برابر چنین تیمی دچار اشتباه شویم، تنبیه خواهیم شد.
سرمربی یوونتوس احتمال استراحت دادن به بازیکنان پیش از اولین مصاف در لیگ قهرمانان اروپا را رد کرد و گفت:
"چنین موضوعی وجود ندارد. تمرکز ما در حال حاضر فقط و فقط معطوف به امپولی است و کاری به لیگ قهرمانان اروپا نداریم. بازی به بازی پیش می‌رویم و حالا تمرکزمان فقط روی امپولی است."
موتا در خصوص احتمال بازی کردن دنیلو افزود:
"اگرچه او در سه بازی ابتدایی ما روی‌ نیمکت کار را آغاز کرد اما ممکن است فردا از ابتدا در زمین به میدان برود. او بازیکن مهمی برای یوونتوس است و می‌تواند در چند پست برای ما بازی کند. حضور چنین بازیکنانی در یک تیم نکته بسیار مثبتی است."
موتا در پاسخ به دلیل درخشش بازیکنان جوان یوونتوس همچون ساموئل امبانگولا و نیکولو ساوونا اضافه کرد:
"بارها گفتم که به سن و ملیت بازیکن نگاهی ندارم و فقط آمادگی آنها برای من ملاک است. ممکن است در بازی‌های بعد از نفرات دیگری‌ استفاده کنیم. به هرحال هربازی شرایط خاص خودش را دارد و همانطور که گفتم بازی به بازی پیش‌ می‌رویم."
موتا همچنین درباره آدرین رابیو بازیکن سابق یووه که روزگاری هم تیمی او بوده و اگر اکنون درخواست بازگشت به یوونتوس را داشته باشد چه پاسخی خواهد داشت گفت:
"اگر‌های زیادی در زندگی‌ وجود دارد. من قبلا هم گفتم که آرزوی بهترین‌ها را برای آدرین دارم اما او هرگز‌ ابراز تمایل به بازگشت نکرده است. آرزو می‌کنم تیمی پیدا کند که بتواند دوباره بدرخشد و به روزهای اوجش برگردد."
موتا در پایان در مورد شرایط دوشان ولاهوویچ گفت:
"هرروز با انگیزه‌تر از روز قبل در تمرینات حضور پیدا می‌کند و از بابت حضورش در یوونتوس واقعا خوشحالم. او همچنین کمک زیادی به هم تیمی‌های جوان‌ترش‌ می‌کند و نشان داده می‌تواند روزگاری یک کاپیتان خیلی خوب برای ما باشد."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره