نماد آخرین خبر

به عنوان یک مربی از تلاش بازیکنانم لذت بردم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
به عنوان یک مربی از تلاش بازیکنانم لذت بردم

ورزش 3/رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم شهداب یزد بعد از صعود این تیم به فینال جام باشگاه‌های آسیا گفت: "این بازی خوب و پیروزی را به همه تبریک می‌گویم. در کنار زمین به عنوان سرمربی از تلاشی که بازیکنان داشتند، لذت بردم. به خاطر قول و قراری که با هواداران و برای سرافرازی والیبال ایران گذاشتند، جنگیدند. بازی امروز با کیفیت بود و خودمان را برای دیدار فینال آماده کردیم.
فارغ از اینکه چه رقیبی مقابل ما قرار می‌گیرد، سعی می‌کنیم کیفیت بازی خودمان را حفظ کنیم و والیبال زیبایی را به نمایش بگذاریم تا هواداران از ما راضی باشند. تماشاگران زحمت می‌کشند و مردم ایران باید از تماشای والیبال لذت ببرند. قول و قراری است که بین بازیکنان و ما گذاشته شده است برای اینکه والیبال ایران را مجدد به جایگاه خود برسانیم. شاهد صحنه‌های زیبایی در این بازی بودیم که نشان از این طرز تفکر است که بازیکنان می‌خواهند برای این بازی بجنگند، امیدوارم هوادارن و تماشاگران رضایت داشته باشند."
محمدی‌راد در پایان گفت: "هدف اولیه‌مان حضور در باشگاه‌های جهان است، علاقه من اهمیتی ندارد مهم این است که در فینال قرار داریم و فرصتی دیگر در اختیار داریم که قهرمان باشگاه‌های آسیا شویم. با افتخار کنار این مردم خوشحالی کنیم. من دومین دوره‌ای است که در باشگاه‌های آسیا حاضر هستم و ممکن است دیگر هیچوقت در این رقابت‌ها حاضر نباشم. با تمام وجودم می‌خواهم از بودن در این لحظات لذت ببرم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره