نماد آخرین خبر

سکوت دستیار ساکت در مورد اخراج عباس زاده

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سکوت دستیار ساکت در مورد اخراج عباس زاده

ورزش 3/نساجی که در سه هفته ابتدایی لیگ برتر یک تساوی و دو شکست ثبت کرده است، فردا میهمان چادرملوی ار‌دکان خواهد بود. مصطفی صداقت، مربی نساجی مازندران، در نشست خبری پیش از این بازی اظهار داشت: بعد از یک وقفه کوتاه به خاطر بازی‌های ملی دوباره مسابقات لیگ از سر گرفته شد و فردا با تیم خوب چادرملو بازی داریم. تیم خوب و باکیفیتی هستند و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارن
او با اشاره به میزبانی چادرملو در مسابقه فردا افزود: فردا اولین میزبانی چادرملو است و بحث طرفداران‌شان هم هست و مطمئنم فردا بازی خوب، جذاب و باکیفیتی در پیش داریم و در عین حال روز سختی برای دو تیم است.
او درباره دلیل قرار گرفتن محمد عباس‌زاده در اختیار کمیته انضباطی باشگاه توضیح داد: این یک مسئله درون تیمی و درون خانواگی است که نه اینجا مکان این است که به آن بپردازیم و نه زمانش است. به وقت خودش به این موضوع پرداخته می‌شود.
صداقت درباره غایبان نساجی در بازی فردا عنوان کرد: ۲-۳ مصدوم داریم. پیام رضانیا هم از جوان‌های خوب‌مان بود که متاسفانه هفته گذشته او را از دست دادیم. یکی دو مصدوم دیگر هم داریم که همراه‌مان هستند و کادرپزشکی زحمت کشیده‌اند و باید ببینیم شرایط‌شان برای بازی فردا چطور است. متاسفانه آقای محمدرضا حسینی را هفته قبل به دلیل کارت قرمز از دست دادیم.
مربی نساجی درباره عملکرد چادرملو در بازی‌های گذشته نیز گفت: بازی‌های چادرملو را دیدیم و نقاط ضعف و قوت‌شان را به اندازه‌ای که لازم بوده، پیگیری و رصد کردیم و برنامه‌های خودمان را داریم. انشالله بتوانیم فردا برنامه‌هایمان را در زمین پیاده کنیم و دست پر از زمین خارج شویم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره