نماد آخرین خبر

اخباری: جایگاه نساجی معیار کیفیت آنها نیست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اخباری: جایگاه نساجی معیار کیفیت آنها نیست

ورزش 3/تیم های چادرملو اردکان و نساجی، فردا در یکی از بازی های مهم این هفته لیگ برتر به مصاف هم می روند. سعید اخباری، سرمربی چادرملو در نشست خبری پیش از بازی گفت: خوشحالیم که در شهر یزد حضور داریم. از ۲۱ خرداد، روز تاریخی صعود این تیم به لیگ برترزز، حدود سه ماه گذشته و ما تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم بازی‌هایمان را در شهر یزد و کنار هواداران برگزار کنیم. بسیار خوشحالم که دوباره در این شهر هستیم. از داشتن هواداران در بازی‌های خانگی محروم بودیم و مجبور شدیم بازی‌ها را خارج از یزد برگزار کنیم. فکر می‌کنم اولین بازی لیگ برتر پس از این وقفه ۱۹-۲۰ ساله در استان یزد، فردا یک روز شیرین و خاطره‌ساز برای مردم خواهد بود.
او ادامه داد: از همین‌جا از همه مردم یزد دعوت می‌کنم که در استادیوم حضور پیدا کنند و مطمئن باشید که تمام مردم ایران فردا فرهنگ جدید هواداری و غیرت یزدی را خواهند دید. هوادارانی که در پایان فصل گذشته به معنای واقعی یار دوازدهم بودند و با حضورشان به ما کمک کردند. از همه فوتبال‌دوستان ایران نیز دعوت می‌کنم تا شاهد حضور پرشور این هواداران باشند و غیرت یزدی که خواهیم دید.
وی گفت: درباره بازی هم باید بگویم که تیم نساجی یک تیم ریشه‌دار و قوی است، با یک کادر فنی بسیار مجرب به رهبری آقای ساکت که برای من و مجموعه‌مان بسیار قابل احترام هستند. جایگاه فعلی تیم نساجی در جدول لیگ اصلاً معیار مناسبی برای سنجش توانایی‌های این تیم نیست. بازیکنان ما می‌دانند که با چه حریف سختی روبه‌رو هستند، تیمی که فوتبال تاکتیکی، به روز و برنامه‌ریزی‌شده‌ای ارائه می‌دهد.
او ادامه داد: مطمئنم فردا شاهد یک بازی ناب و تاکتیکی خواهیم بود و ما هم تلاش می‌کنیم تا برنده این دیدار باشیم. بازیکنان ما می‌دانند که هر بازی در لیگ برتر یک فینال است و باید بهترین عملکردشان را ارائه دهند. حالا که مقابل هوادارانمان هستیم، با اعتماد به نفس بیشتری بازی خواهیم کرد. همه بازیکنان تمرینات خوبی داشته‌اند و این وقفه ایجادشده در لیگ به ما کمک کرد تا نقاط ضعفمان را پوشش دهیم.

سرمربی چادرملو گفت: تیم ما نسبتاً جوان است و دیر جمع شدیم. زمان زیادی برد تا بازیکنان خارجی ما به تیم اضافه شوند و حالا امیدواریم که با حضور در لیگ برتر، بهترین عملکرد را داشته باشیم. مردم یزد، فوتبال فهم هستند، شاید روزهای اول شرایط خوبی نداشتیم اما هر چه بیشتر گذشت شرایط ما بهتر شد و هواداران نیز در کنار ما بودند. در پایان جا دارد از همه کسانی که در آماده‌سازی این ورزشگاه زحمت کشیدند، تشکر کنم چرا که رساندن استادیوم به لیگ برتر آن هم ظرف 2 ماه کار بسیار سختی بود.

اخباری در پاسخ به این سوال که تعطیلات فیفا چقدر به وی کمک کرده و آیا بازیکنان برزیلی که دیر به تیم اضافه شدند، هماهنگ شده‌اند یا نه؟ پاسخ داد: این وقفه خیلی به ما کمک کرد تا بازیکنان خارجی‌مان را هماهنگ کنیم. وقتی بازیکن خارجی به کشوری جدید می‌آید که از نظر فرهنگی و آب و هوا با کشورش تفاوت دارد، زمان می‌برد تا به شرایط جدید عادت کند. متأسفانه برخی از بازیکنان اصلی ما به دلیل مصدومیت هنوز آماده بازی نشده‌اند، اما امیدواریم که از هفته‌های بعد در خدمتشان باشیم. این وقفه کمک کرد تا بتوانیم تمرینات بهتری داشته باشیم و امیدوارم که این تلاش‌ها را در بازی‌ها مشاهده کنیم.
سرمربی چادرملو در مورد اینکه چرا رسانه باشگاه خبر تأیید نهایی استادیوم خانگی را خیلی دیر اعلام کرده، گفت: ما همه با هم هستیم و اگر این تیم صعود کرد، به دلیل وفاق و اتحادی بود که بین همه ما وجود داشت. از هیئت فوتبال گرفته تا استانداری و مردم، همه کنار هم بودند و ما به هم اعتماد داشتیم. من کوچک‌ترین سهم را در این داستان داشتم و لطف خدا و حضور مردم، و همچنین سایر عوامل، باعث موفقیت ما شد. من همیشه در صحبت‌هایم از نبودن هوادارانمان در یزد گلایه داشتم. مطمئن باشید که وقتی من به عنوان سخنگوی باشگاه صحبت می‌کنم، این حرف‌ها با تایید باشگاه است. ما همه همسو هستیم و هیچ چیزی بدون تایید باشگاه نیست.
وی اضافه کرد: وقتی من به عنوان مسئول صحبت می‌کنم، مطمئن باشید که کل مجموعه ما پشت این صحبت‌هاست. ما وقتی برای بازی به ورزشگاه نقش جهان رفتیم و مهمان بودیم، اولین حرفم این بود که «شما حق ندارید حق مردم استان یزد را نادیده بگیرید». اگر این ورزشگاه تأیید شده، باید ورزشگاه ما نیز تأیید شود. در این زمینه، آقای عطایی، مدیرعامل ما، و اعضای هیئت مدیره، آقای سید رضایی و آقای عباسی، همگی اهتمام زیادی داشتند. آقای عطایی واقعاً هر کاری که می‌توانست برای دریافت مجوز بازی انجام داد و تلاش‌های بسیاری کرد. بعد از این که تأییدیه ورزشگاه صادر شد، ما هم مانند سایر رسانه‌ها بلافاصله این خبر را اطلاع‌رسانی کردیم.

او ادامه داد: اما اینکه چگونه خوشحالی خود را نشان دهیم، نمی‌دانم. مثلاً ما چگونه باید بیان می‌کردیم که چقدر خوشحالیم؟ ولی بدانید خیلی خوشحالیم. امیدوارم فردا با وفاق و اتحاد خوبی که داریم، روزهای تاریخی دیگری را رقم بزنیم. هیچ چیزی ارزشمندتر از شادی مردم این منطقه نیست. وقتی وارد ورزشگاه شدم، تمام خاطراتی که از حضور مردم دارم، به ذهنم آمد. به یاد روزی افتادم که ما در جام حذفی شکست خوردیم، اما مردم همچنان ایستادند و من و بازیکنان را تشویق کردند. من همه این لحظات را در ذهن دارم و مطمئنم که مردم نیز خاطرات این روزها را فراموش نکرده‌اند. امیدوارم فردا همان طنین و همبستگی که در آخرین روز بازی‌ها شنیدیم، دوباره در استادیوم طنین‌انداز شود.
وی در مورد بازیکنان مصدوم و محروم تیمش نیز اضافه کرد: متأسفانه رضا محمودآبادی و سعید محمدی به دلیل مصدومیت نمی‌توانند بازی کنند، اما بازیکنان جایگزین خوبی داریم.
اخباری در پایان و در مورد اینکه گلر شماره یک تیمش چه کسی است، توضیح داد: ما سه دروازه‌بان بسیار خوب داریم: حجت، دروازه‌بان برزیلی‌مان، و امیرحسین آسیابان‌پور. هنوز مشخص نیست که کدام بازیکن فردا در ترکیب قرار می‌گیرد، ولی در هیچ پستی بازیکن شماره یک، دو یا سه نداریم و هر کسی که در تمرینات بهتر ظاهر شود و شرایط بازی را داشته باشد، به میدان خواهد رفت


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید