نماد آخرین خبر

تیم والیبال الریان قطر پنجم شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
تیم والیبال الریان قطر پنجم شد

تسنیم/الریان قطر که باسابقه‌ترین تیم خارجی شرکت‌کننده در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در یزد است، با شکست نماینده عراق و کسب رتبه پنجم به کار خود در این مسابقات پایان داد.
مرحله نهایی بیست‌وشمشین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا برای تعیین تیم‌های پنجم تا هشتم رقابت‌ها امروز (شنبه - 23 شهریور) با دو دیدار پیگیری شد.
الریان اسپورت کلاب قطر و گاز الجنوب عراق از ساعت 17:10 امروز برای تعیین تیم پنجم به مصاف یکدیگر رفتند که الریان در این دیدار 3 بر یک و با امتیازهای (20 بر 25)، (27 بر 25)، (25 بر 17) و (28 بر 26) نماینده عراق را شکست داد و در جایگاه پنجمی این رقابت‌ها قرار گرفت.
آخمتوف آیدوس از قزاقستان و حامد آقابراری از افغانستان به ترتیب داورهای اول و دوم این مسابقه بودند.
الریان اسپورت کلاب قطر که از ابتدا مدعی قهرمانی بود، در مرحله مقدماتی مقابل تیم‌های گاز الجنوب و فولاد سیرجان نتیجه را واگذار کرد و تنها بردش در این مرحله برابر کم ایر به دست آمد. قطری‌ها در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نماینده اندونزی شکست خوردند تا در ادامه برای رتبه‌های پنجم تا هشتم به میدان بروند. الریان در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست نماینده کویت شد و در آخرین دیدار با شکست حریف خود موفق به کسب رتبه پنجمی بیست‌وشمشین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.
گاز الجنوب عراق هم در مرحله مقدماتی موفق به شکست الریان شد و در دیگر دیدارهای این مرحله دو ناکامی را برابر فولاد سیرجان و کم ایر تجربه کرد. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی نتیجه را به شهداب یزد واگذار کرد تا از صعود به جمع چهار تیم برتر بازبماند. شاگردان خلف در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست کم ایر افغانستان شدند و در آخرین دیدار خود با باخت مقابل نماینده قطر به جایگاه ششمی این رقابت‌ها رضایت داد.
بدین ترتیب با پایان این بازی تیم الریان اسپورت کلاب (قطر) در جایگاه پنجم و تیم گاز الجنوب (عراق) در جایگاه ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا ایستادند. همچنین تیم‌های کم ایر (افغانستان) و اسپورتینگ کلاب (کویت) به ترتیب هفتم و هشتم شدند.
گفتنی است دیدارهای رده‌بندی و فینال این رقابت‌ها نیز ساعت 14 و 17 روز یکشنبه 25 شهریور در سالن اختصاصی شهداب یزد برگزار‌ می‌شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید