نماد آخرین خبر

سورپرایز پرسپولیس برای الاهلی در جده

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سورپرایز پرسپولیس برای الاهلی در جده

ورزش 3/تیم پرسپولیس در حالی به مصاف الاهلی خواهد رفت که در این بازی 27 بازیکن تیم خوان کارلوس گاریدو را همراهی می‌کنند که یکی از آنها لوکاس ژوائو، مهاجم آنگولایی - پرتغالی جدید این تیم است. او باوجود حضور اندک در جمع سرخپوشان، برای این بازی انتخاب شده تا در اردوی تیم حضور داشته باشد.
لوکاس که سومین تجربه بازی در آسیا را پشت سر می‌گذارد، به دلیل درخشش در سطح دوم فوتبال انگلیس، با خوشبینی هواداران پرسپولیس مواجه شده و از این رو آنها امید زیادی دارند تا این بازیکن مشکلات خط حمله آنها را مرتفع کند. به عبارتی حالا با حضور او در جده، پرسپولیس سه مهاجم سرشناس را در فهرست خود خواهد داشت.

این مهاجم 31 ساله که شماره پیراهن خود را نیز بر اساس سن خود انتخاب کرده، امیدوار است همچون یورگن لوکادیا شروع خوبی در ترکیب پرسپولیس داشته باشد و از همان بازی نخست بتواند گلزنی کند، رویایی که این مهاجم در مسیر تهران به جده در سر می‌پروراند.
جالب اینکه چند سال پیش گادوین منشا در دیدار با الاهلی عربستان نخستین گل خود برای پرسپولیس را با یک شوت سرکش به ثمر رساند و مسبب بازگشت تاریخی سرخپوشان برای صعود به نیمه نهایی شد و حالا شاید لوکاس هم اگر در لیست بازی قرار بگیرد، همین سرنوشت را به عنوان بازیکن تعویضی داشته باشد.

 
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره