نماد آخرین خبر

اشک‌های دردناک کاپیتان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اشک‌های دردناک کاپیتان

ورزش 3/خسوس ناواس، کاپیتان سویا، پس از بازی با ختافه اعلام کرد که به دلیل درد از ناحیه لگن روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد.
اشک‌های خسوس ناواس بعد از بازی مقابل ختافه، ترکیبی از اشک شوق، عصبانیت، تسکین و همچنین درد بود. چراکه کاپیتان سویا مدتی است از مصدومیت لگن رنج می‌برد و به گفته خودش این درد گاهی حتی او را از راه رفتن باز می‌دارد.
او پس از پایان مسابقه امشب به میکروفون موویستار درد خود را به این شکل یادآوری کرد: "افراد نزدیک به من خبر دارند. دو روز قبل از بازی نگران بودم چون حتی نمی‌توانستم راه بروم. مربی، همسرم و خانواده‌ام این را می‌دانستند. صبح دوباره با درد بیدار شدم، اما تمام تلاشم را کردم."
او قرار است در ماه دسامبر بازنشسته شود و از دنیای فوتبال خداحافظی کند از او سوال شد که چرا برای بازی امشب فداکاری کرده و ناواس پاسخ داد: "سویا متعلق به من است، اشتیاق زیادی دارم اما چهار سالی می‌شود که در این شرایط هستم. وضعیت پیچیده است چون هر دو یا سه روز یک بار این ترس را دارم، نمی‌توانم با بچه‌هایم راه بروم یا حتی با آن‌ها بازی کنم، اما باید تمام تلاشم را بکنم."
ناواس امشب تنها گل بازی را به ثمر رساند، اولین پیروزی فصل سویا را رقم زد و همچنین به عنوان بهترین بازیکن بازی مقابل ختافه انتخاب شد. او درباره این گل گفت: "با انگیزه و هیجان طرفداران سویا به توپ ضربه زدم. ما شایسته برد بودیم چون در بازی‌های قبلی جنگیدیم، اما آنقدر خوش شانس نبودیم که برنده شویم."
خسوس ناواس در نیمه دوم تعویض شد و از روی نیمکت بازی را دنبال کرد. او درباره تعویض خود گفت: "تماشای بازی از بیرون خیلی سخت‌تر است. به هم‌تیمی‌هایم تبریک می‌گویم چون آن‌ها همه چیز را برای این پیراهن در زمین می‌گذارند و این همان چیزی است که سویا لیاقتش را دارد."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره