نماد آخرین خبر

اولین هت‌تریک فوق ستاره برزیلی با پیراهن سلسائو

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اولین هت‌تریک فوق ستاره برزیلی با پیراهن سلسائو

ورزش 3/مارلون اولیویرا آرائوخو، فوق ستاره با تجربه تیم ملی برزیل و باشگاه ال‌پوزو اسپانیا موفق شد برای اولین‌بار با پیراهن سلسائو و در جام جهانی هت‌تریک کند.
تیم ملی برزیل غول فوتسال جهان و بخت اصلی قهرمانی در جام جهانی 2024 در اولین دیدار خود با 10 گل کوبا را در هم کوبید و رکورد 100 پیروزی در تاریخ مرحله گروهی آوردگاه بزرگ را تداوم بخشید. در این مسابقه پرگل، مارلون ارائوخو و مارسل هر کدام با هت‌تریک‌های خود نقش به‌سزایی در برتری بی‌رحمانه سلسائو داشتند. این اولین هت‌تریک مارلون 34 ساله با پیراهن برزیل در تمامی رقابت‌ها بود. او ضمن بیست‌وپنجمین گل ملی، برای دومین‌بار در جام جهانی گلزنی کرد.
مارلون در سال 2016 اولین گل ملی خود را برابر اروگوئه در انتخابی جام جهانی به ثمر رساند. اگرچه او در لیست کهکشانی برزیل برای میعادگاه بهترین‌ها در کلمبیا جایی نداشت، اما در جام جهانی 2021 برای سلسائو به میدان رفت و برابر چک اولین گل مهم زندگی‌اش با لباس برزیل را تجربه کرد. مارلون همچنین در جام جهانی 2021 در جدال با ویتنام، پاناما و ژاپن سه پاس‌گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد و عملکرد تقریبا مثبتی را بر جای گذاشت.
ستاره برزیلی پیش از هت‌تریک مقابل کوبا، در پنج دیدار با پاراگوئه، اوکراین، اکوادور و دو بار مقابل اسپانیا، دبل کرده بود و همچنین در 55 مسابقه‌ای که برای سلسائو توپ زده، 87 درصد بازی‌ها را با پیروزی پشت‌سر گذاشته است و در 26 جدال قبلی به 25 پیروزی دست یافته و تنها شکست آن‌ها مقابل فرانسه در دوئلی تدارکاتی بوده است.
با این حال، مارلون ارائوخو به دنبال قهرمانی با برزیل در جام جهانی 2024 است و تماشای نمایش او در دیدارهای آتی قطعا برای طرفداران به این رشته ورزشی جذاب خواهد بود.‌


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره