نماد آخرین خبر

مسئول عراقی: کشور ما امن است و رونالدو نترسد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مسئول عراقی: کشور ما امن است و رونالدو نترسد!

ورزش 3/رئیس کمیته امنیتی اتحادیه فوتبال عراق می‌گوید که خبر نیامدن رونالدو به بغداد، به‌خاطر ترس از شلوغی احتمالی توسط هواداران عراقی است.
علی‌رغم اعلام رسمی خبر غیبت کریستیانو رونالدو، کاپیتان النصر، در دیدار مقابل تیم فوتبال الشرطه، از هفته نخست رقابت‌های لیگ نخبگان، که توسط این باشگاه سعودی صورت گرفت اما یکی از مسئولان اتحادیه فوتبال عراق نمی‌تواند این خبر را باور کند.
النصر صبح روز یکشنبه بیانیه‌ای را از طریق حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی "ایکس" منتشر کرد و اعلام نمود که رونالدو به دلیل ابتلا به عفونت ویروسی نمی‌تواند در این بازی شرکت کند و از سفر به عراق بازمانده است.
رئیس کمیته امنیتی اتحادیه فوتبال عراق، محمود ابو التمن، در واکنش به این خبر و در گفت‌وگو با شبکه الرابعة الریاضیة گفت: «ما با طرف سعودی توافق کردیم که رونالدو به عراق خواهد آمد.»

زمانی‌که مجری برنامه از وی پرسید آیا خبر نیامدن رونالدو به عراق را رد می‌کنید، او پاسخ داد: «نه ما این خبر را تکذیب نمی‌کنیم، اما من به النصر اطمینان می‌دهم که عراق یک کشور امن است، هیچ مشکلی برای حضور رونالدو در کشور ما وجود ندارد.»

وی ادامه داد: «به تیم النصر اعلام کرده‌ایم که به اخبار رسانه‌های زرد توجه نکنند. عراق در حال حاضر یکی از امن‌ترین کشورها در منطقه است.»
زمانی‌که مجری برنامه مجدداً اعلام کرد که خبر نیامدن رونالدو در صفحه رسمی النصر اعلام شده، ابو التمن گفت: «بله درست است اما من فکر می‌کنم اعلام غیبت او فقط به‌منظور فریب هواداران و ترس از آن‌ها باشد. چون ما توافق کرده بودیم که رونالدو به بغداد بیاید.»
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید