نماد آخرین خبر

کیه‌لینی به یوونتوس برگشت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کیه‌لینی به یوونتوس برگشت

ورزش 3/جورجو کیه‌لینی، ستاره سابق و اسطوره یوونتوس، بار دیگر و این بار به عنوان مدیر به این باشگاه برگشت.
کیه‌لینی یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس است که در طول ۱۷ سال حضورش در تورین در ۵۶۱ بازی با پیراهن این تیم به میدان رفت و ۹ عنوان قهرمانی سری آ و پنج مدال قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی ایتالیا و سوپر جام این کشور به دست آورد.
او در سال ۲۰۲۲ تصمیم گرفت که به دوران حضورش در یوونتوس پایان دهد و راهی لیگ فوتبال آمریکا شد تا پیراهن لس آنجلس اف سی را به تن کند و در اولین فصل حضورش در آن تیم هم توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد و در سال ۲۰۲۳ هم که از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، نایب قهرمان شد.
حالا باشگاه یوونتوس اعلام کرده است که کیه‌لینی بار دیگر به تورین برگشته و این بار قرار است به عنوان مدیر روابط سازمانی فوتبال این باشگاه فعالیت کند. او که حالا ۴۰ سال دارد در واقع مسئول مدیریت روابط یووه با سایر باشگاه‎‌های در سری آ ایتالیا و همچنین در سراسر اروپا و تیم‌های ملی است.
در بیانیه منتشر شده از سوی این باشگاه آمده است:« کیه‌لینی هرگز حقیقتا یوونتوس را در قلبش ترک نکرد و روح و ارزش‌هایش همیشه با این باشگاه در ارتباط ماند. از تاریخ ۱۶ سپتامبر، او به عنوان مدیر روابط سازمانی در این باشگاه فعالیت خواهد کرد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره