نماد آخرین خبر

بیانیه الغرافه: متاسفیم! یاسین و موره‌نو را نداریم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بیانیه الغرافه: متاسفیم! یاسین و موره‌نو را نداریم

ورزش 3/یاسین براهیمی و رودریگو مورنو نمی‌توانند الغرافه را در بازی برابر استقلال همراهی کنند.
استقلال و الغرافه فردا در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ نخبگان به مصاف هم می‌روند. دیداری که در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود و آبی پوشان به دنبال استفاده حداکثری از فرصت میزبانی هستند. 
کاروان الغرافه که روز گذشته و برای دیدار برابر استقلال راهی تهران شده است، در سفر به ایران، دو بازیکن مهم و کلیدی خود را در اختیار ندارد که هر دو به دلیل آسیب‌دیدگی، این بازی را از دست دادند.
روزنامه الرایة در این خصوص نوشته است: «تیم فوتبال الغرافه به منظور آمادگی برای بازی مقابل تیم استقلال، به تهران، پایتخت ایران، رسید. این دیدار فردا شب در چارچوب لیگ نخبگان برگزار می‌شود و این تیم تنها یک جلسه تمرینی در تهران خواهد داشت. در این مسابقه، غیبت یاسین براهیمی، ستاره الجزایری الغرافه، همچنان ادامه خواهد داشت. 
او در پنج بازی گذشته در لیگ و دور مقدماتی لیگ نخبگان نیز حضور نداشت و جزء اعضای تیمی که دیروز به تهران رفتند نیز نبود. علاوه بر این، رودریگو مورنو، مهاجم مطرح و اسپانیایی تیم که در بازی اخیر مقابل الشمال مصدوم شد، غایب خواهد بود تا الغرافه دو بازیکن مهم خود را در اختیار نداشته باشد.»
درباره مورنو باید گفت که او سابقه 28 بازی و هشت گل برای تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارد. رودریگو مورنو همچنین 172 بازی در لالیگا انجام داده و با به ثمر رساندن 38 گل و دادن 33 پاس گل، آمار قابل توجهی را به ثبت رسانده است. او یک بار دروازه رئال مادرید را باز کرده و سه مرتبه نیز مقابل بارسلونا گل‌زنی کرده که مهم‌ترین آن، در فینال کوپا دل ری در سال 2019 بود و منجر به قهرمانی والنیسا شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره