نماد آخرین خبر

 زیدان علیه رئال مادرید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
 زیدان علیه رئال مادرید!

ورزش 3/الیاس زیدان امروز با تیم دوم بتیس رودرروی کاستیا، تیم دوم رئال، قرار خواهد گرفت.
یک زیدان امروز به والدبباس باز می‌گردد و به احتمال زیاد، پدرش و یکی از برادرانش برای دیدن بازی او به کمپ رئال خواهند رفت. او الیاس، جوان‌ترین عضو خانواده زیدان است که به همراه بتیس دپورتیوو به رئال مادرید سیتی می‌رود تا با کاستیای رائول روبه‌رو شود. بدون شک یک بازی ویژه برای مدافع جوان (18 ساله) است چون به جایی که سال‌ها خانه‌اش بود برمی‌گردد.

در 30 ژوئن، نام خانوادگی زیدان پس از 23 سال از رئال مادرید ناپدید شد. تئو، پسر سوم زین‌الدین، قرارداد خود را با کاستیا (اکنون در کوردوبا) پایان داد و به 23 سال حضور زیدان‌ها در رئال پایان داد. دوره‌ای که ابتدا با پدر و سپس چهار فرزندش شروع شد.
پایان چرخه‌ای که زودتر از حد انتظار رخ داد زیرا انتظار می‌رفت الیاس حتی به تیم اول باشگاه برسد، با این حال مدافع جوان، فصل گذشته تصمیم گرفت چمدان‌های خود را ببندد و راهی بتیس شود. الیاس، تحت هدایت آربلوا نتوانست در برابر حضور مدافعان میانی خوان مارتینز و دیگو آگوادو مقاومت کند و بدون سر و صدا رئال را ترک کرد. او در بازار زمستانی فصل قبل به تیم جوانان بتیس رفت تا دوره‌ای جدید در فوتبالش را شروع کند. امروز او احتمالا اولین زیدانی خواهد شد که در 23 سال اخیر برابر تیمی از رئال مادرید قرار می‌گیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره