نماد آخرین خبر

علیپور: اتفاقات شهر قدس بازتاب جهانی بدی دارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
علیپور: اتفاقات شهر قدس بازتاب جهانی بدی دارد

ورزش 3/علی علیپور می‌گوید امیدوار است با کار شبانه‌روزی شرایط استادیوم‌های تهران بهتر بشود.
علی علیپور، مهاجم پرسپولیس که برابر الاهلی یک موقعیت فوق العاده داشت و به سد ادوارد مندی خورد، ساعتی پس از این مسابقه با برنامه فوتبال برتر گفت‌وگو کرد.
او در مورد استادیوم‌های ایران گفت: ما همه امیدواریم نسبت به تلاشی که می‌کنیم و دل‌مان روشن است که در آینده اتفاقات خوبی خواهد افتاد. جا دارد بگویم که چه برای ما و چه برای نماینده دیگر، استقلال، در این رقابت‌ها حتی ریزترین امکانات خیلی مهم است چون تیم‌ها در سطح بالایی قرار دارند و ما واقعا به یک استادیوم خوب نیاز داریم. این درخواست را از مسئولین عزیز دارم که هرچه سریع‌تر این امکان را فراهم کنند تا ورزشگاه آماده بشود حتی شده با نیروی بیشتر و شبانه روزی. الان بحث ایران و بحث ملی است چون داریم در رقابت‌های آسیا بازی می‌کنیم و خیلی باید برای عزیزانی که در راس کار هستند مهم باشد.
او درباره تاثیر کیفیت چمن در فرم بازی بازیکنان گفت: بچه‌های ما از توانایی‌های خیلی خوبی برخوردارند چه در تیم ما و چه در تیم‌های سپاهان، استقلال و تراکتور و تیم‌هایی که در آسیا دارند بازی می‌کنند. مهم امکانات و زیرساخت‌هایی است که باید فراهم بشود تا بتوانیم سطح کیفی فوتبال‌مان را در بالاترین نقطه نگهداریم. 
علیپور اضافه کرد: همان‌طور که می‌بینید بازیکنان ما استعداد و توانایی‌های لژیونر شدن و در سطح یک اروپا بازی کردن را دارند، همه این‌ها دست به دست هم می‌دهد. وقتی در یک کشوری زیرساخت‌های خیلی خوبی داشته باشید، بازیکنان راحت‌تر با توانایی فنی بهتری می‌توانند در زمین کار کنند و خودشان را نشان بدهند و پله‌هایی که قرار است را طی کنند‌.
این مهاجم همچنین گفت: امیدوارم واقعا یک برنامه‌ریزی خوبی بشود که بتوانیم در پایتخت خودمان، تهران، ورزشگاه‌های زیادی داشته باشیم. خیلی سخت است که ما حداقل چهار، پنج تا چمن خوب در پایتخت نداریم. خیلی بد است وقتی می‌بینیم روز قبل از بازی برق ورزشگاه قدس می‌رود و تیم نمی‌تواند تمرین کند، ویوی خیلی بدی در سطح دنیا دارد. امیدوارم به جایی برسیم که از لحاظ زیرساختی هیچ مشکلی نداشته باشیم و تمام دغدغه‌های‌مان این باشد که از لحاظ فنی کار کنیم و خودمان را به شرایط تاپ دنیا برسانیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره