نماد آخرین خبر

پیش‌بینی نیمار درباره امباپه که غلط از آب در آمد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
پیش‌بینی نیمار درباره امباپه که غلط از آب در آمد

تسنیم/مهاجم برزیلی الهلال عربستان درباره حضور هم‌تیمی فرانسوی پیشین خود در رئال مادرید یک پیش بینی انجام داده بود که تا حداقل تا الان عکس آن صادق بوده است.
در روزهایی که نیمار و کیلیان امباپه در خط حمله تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به ظاهر در جبهه‌ای مشترک می‌جنگیدند؛ بر کسی پوشیده نبود که این دو نفر در پشت پرده با یکدیگر مشکل دارند؛ البته این جنگ آنقدرها هم پشت پرده نبود و با کشمکش‌هایی که در زمین فوتبال بر سر پنالتی زدن داشتند، علنی شد. انگار گذر زمان و جدا شدن دو بازیکن از یکدیگر هم از کینه‌ای که نسبت به هم داشتند، کم نکرده است؛ حداقل در مورد نیمار نسبت به امباپه هنوز چنین احساسی وجود دارد. گواه این موضوع نیز ادعایی است که مجری و گزارشگر فرانسوی، سیریل والری در گفت‌و‌گو با شبکه Europe 1 انجام داد.
به گزارش نشریه اسپورت کاتالونیا، والری مدعی شده که نیمار جونیور به سبب ارتباط صمیمانه‌ای که با هموطنانش در رئال مادرید از جمله ادر میلیتائو، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس دارد؛ به آنها درباره تبعات احتمالی ورود کیلیان امباپه به این تیم هشدار داده و بازی کردن در کنار مهاجم فرانسوی را نفرت‌‌انگیز توصیف کرده است. ظاهراً چهره‌ای که نیمار از امباپه برای برزیلی‌های رئال مادرید ترسیم کرده؛ بازیکنی خودشیفته و خودخواه است که فقط به منافع خودش فکر می‌کند و اهل فداکاری و از خودگذشتگی نیست.
والری در این خصوص گفت: برزیلی‌های رئال مادرید همگی دوستان نیمار هستند. بین نیمار و امباپه هم همیشه یک جنگ وجود داشت. نیمار درباره امباپه به برزیلی‌های رئال مادرید هشدار داده و گفته بود که بازی در کنار او فاجعه‌آمیز است و او شخصیتی نفرت‌‌انگیز دارد.
پیش‌بینی‌های نیمار اما حداقل تا الان نه تنها درست نبوده، بلکه در واقع عکس آن در سانتیاگوبرنابئو رخ داده است. امباپه با فروتنی تمام به جمع شاگردان کارلو آنچلوتی پیوسته و برخلاف داستان‌هایی که با نیمار بر سر زدن پنالتی در پاری‌سن‌ژرمن داشت، در رئال مادرید او هیچ مشکلی برای سهیم کردن هم‌تیمی‌هایش در ضربات پنالتی نداشته و روابطش با دو هم‌تیمی برزیلی خود، وینیسیوس و رودریگو هم رفته رفته صمیمی‌تر شده است. به نظر نمی‌رسد تنشی در رختکن کهکشانی‌ها وجود داشته باشد که ستاره فرانسوی مسبب آن بوده باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید