نماد آخرین خبر

یامال نه الان و نه هیچوقت به مسی نمی‌رسد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یامال نه الان و نه هیچوقت به مسی نمی‌رسد

ورزش 3/داوید ویا هشدار داد که نباید لامین یامال را با لیونل مسی مقایسه کرد چون هیچکس با فوق ستاره آرژانتین همتراز نیست.
لامین یامال دو فصل پیش توانست برای دقایقی اندک در مقطع پایانی بازی ها برای بارسا به میدان برود ولی اوج شکوفایی او فصل گذشته بود که به تیم ملی اسپانیا نیز رسید و در 17 سالگی توانست فاتح یورو 2024 شده و در این قهرمانی تاثیرگذار نیز باشد. او با بارسا انواع رکوردها را نیز دارد اما هنوز موفق به کسب جام نشده است. او را مسی جدید بارسلونا می دانند و اینکه او باشگاه را وارد دوره ای جدید خواهد کرد. مشابه مسی در نزدیک به دو دهه پیش.
با این حال داوید ویا این مقایسه را از اساس غلط می داند. او که خود در بارسا سابقه بازی کنار مسی را دارد، به خبرنگاران گفت: «یامال بازیکن خاصی است، بازیکنی بی نظیر که ما چیزی شبیه به او را ندیده ایم. این تمجیدها هرگز به خاطر درخشش او در سن اندک نیست و واقعا بازیکن توانایی است اما بارها گفته ام که نباید هیچکس را با مسی مقایسه کرد و این یک اشتباه است. هیچکس در دنیای فوتبال، یامال، هالند، امباپه و دیگر ستاره ها نه الان و نه هیچوقت با مسی قابل قیاس نیستند. نمی توانید لامین را با مسی مقایسه کنید چون حساب مسی جداست. اما در عین حال درست است که این پسر کارهایی انجام می دهد که باعث می شود فکر کنیم سقف توانایی هایش هنوز بسیار بالاست.»
ویا فاش کرد که بازی کنار مسی دشوار بود: «بله، حقیقت این است که سخت بود اما اگر نتوانید کنار مسی دوام بیاورید، یعنی در تیم درستی حضور ندارید و باید به سطح پایین تری بروید.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره