نماد آخرین خبر

انریکه: سخت‌ترین قرعه ممکن به PSG افتاد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انریکه: سخت‌ترین قرعه ممکن به PSG افتاد

ورزش 3/پاری سن ژرمن با هدایت لوئیس انریکه تلاشی دوباره برای فتح لیگ قهرمانان را شروع خواهد کرد و در اولین قدم فردا میزبان خیروناست. تیم فصل قبل تا یک قدمی فینال رفت ولی پشت سد دورتموند ماند.
انریکه در نشست خبری این بازی در مورد جوان بودن تیمش گفت: «به نظر شما یک تیم چقدر تجربه لازم دارد؟ فکر می کنید من آن را دارم؟ اما شما می توانید پیروز و قهرمان شوید و تجربه زیادی هم نداشته باشید. سخت است بحث کنیم که به چقدر تجربه نیاز است. من محدودیتی برای آن قائل نیستم. فکر می کنم تیم جوان داشتن یک نقص نیست.»
چیزی که در مورد مربی بودن بیشتر دوست دارید؟ «من به خصوص از روز بازی لذت می برم. دوست دارم رقابت کنم. حساسیت یک بازی و ارتباط با بازیکنان چیزی است که من از آن لذت می برم. شاید آنها چندان از آن لذت نبرند.»

پاری سن ژرمن بدون امباپه: «مهم است که برای بازیکنان فعلی ارزش قائل شویم. می توان با یک نمایش تیمی جبران نبود یک بازیکن را کرد. این یک پروژه بسیار روشن است و برای نتیجه گیری باید ماه ها، حتی فصل های بیشتری صبر کنیم تا ببینیم آیا این ایده محقق شده است یا خیر. این پروژه ای است که من آن را دوست دارم و اکنون باید برای برآورده کردن انتظارات تلاش کرد.»
رقبای دشوار در لیگ قهرمانان: «بله، ما پیچیده ترین تقویم را داشته ایم و باید برابر سخت ترین رقبا بازی کنیم ولی آماده ایم.»
فرمت جدید لیگ قهرمانان: «از قبل می دانستیم که برنامه فشرده ای است و باید منتظر باشیم تا رقابت جدید را تجزیه و تحلیل کنیم. این یک فرمت جدید است و فعلا باید منتظر باشیم.»

انریکه در مورد خیرونا گفت: «حقیقت این است که باید بگویم که هیچ کس این انتظار را نداشت که خیرونا به لیگ قهرمانان برسد و این اولین بار است که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنند. من تمام بازی های سال گذشته خیرونا را دیدم. یکی از بهترین تیم ها بودند و تماشای بازی هایشان نیز لذتبخش بود. خیرونا خیلی خوب بازی می کند و من خودم را طرفدار میچل (مربی خیرونا) می دانم. فردا او پاداش فصل گذشته را با بازی در یک زمین افسانه ای دریافت خواهد کرد. البته امیدوارم فردا خوب بازی نکنند. خیرونا امسال شروعی مثل فصل قبل نداشته و این یک واقعیت است.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره