نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

بررسی کیت تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بررسی کیت تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا

ورزش 3/فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا امشب با فرمتی جدید آغاز می‌شود و قرار است این بار به جای 32 تیم، 36 باشگاه برای قهرمانی در این رقابت با یکدیگر تلاش کنند. ۳۶ تیم حاضر در فصل جدید که از سه‌شنبه شب (۱۷ سپتامبر/ ۲۷ شهریور) آغاز می‌‌شود و به جای گروه‌بندی، به مانند یک لیگ در یک جدول مشترک قرار می‌گیرند. هر تیم هشت مسابقه انجام می‌دهد، چهار بازی در خانه و چهار بازی در خارج. در مراسم قرعه‌کشی موناکو این ۳۶ تیم در چهار ظرف ۹ تیمی تقسیم شدند و برای هر تیم از هر ظرف دو حریف به قید قرعه معین شد. بنابر قاعده دو تیم از یک کشور نباید با هم در مرحله اول روبرو شوند، مگر اینکه از لحاظ ریاضی امکان‌ناپذیر باشد. با این مدل جدید لیگ به جای بازی‌های مرحله گروهی، برگزاری چندین بازی بین تیم‌های بزرگ در همین مرحله اول تضمین شده است. امید و هدف یوفا از انجام این اصلاحات هم همین بود که از همان آغاز مسابقات مصاف‌های جذابی وجود داشته باشد. اکنون قصد داریم زیباترین لباس‌های تیم‌های مهم حاضر در این تورنمنت را بررسی کنیم.
یوونتوس
خطوط سیاه و سفید همیشگی یوونتوسی‌ها این بار از نگاه بسیاری از مخاطبان جذاب‌تر از سال‌های قبل شده و وضعیت بهتری پیدا کرده است.

بایرن مونیخ
باواریایی‌ها در این فصل از مسابقات به سراغ استفاده از دو رنگ مشکی و قرمز رفتند و لباسشان را با طرحی متفاوت نسبت به سالیان اخیر منتشر کرده‌اند.

رئال مادرید
مدافع عنوان قهرمانی و پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا مطابق انتظار همان لباس سفید رنگ خود را برای این فصل در نظر گرفته است.

میلان
یکی از نکات مورد بحث برای هواداران، عدم خلاقیت تولیدکنندگان است.

لیورپول
خطوط نازک زرد رنگ طراحی شده در پیراهن لیورپول با یقه سفید آنها طرح جذابی است.

پاری سن ژرمن
کیت این فصل پی اس چی مشابه با کیت سال‌های قبلشان است. این بار نوار قرمز رنگ در وسط لباس قرار گرفته و با تغییرات جزیی در یقه و آستین‌ها آن منتشر شده است.


منچسترسیتی
مشخصا اصلی‌ترین تفاوت در کیت نخست سیتیزن‌ها مربوط به رنگ سرمه‌ای آستین و یقه است.

اینتر میلان
نراتزوری با رنگ اصلی پیراهن خودش ولی تغییر در اندازه ردیف رنگ‌ها خودش را برای این فصل لیگ قهرمانان اروپا آماده خواهد کرد.

بوروسیا دورتموند
در ادامه انتقاداتی که به شرکت‌های تولیدکننده صورت گرفته، شباهت و عدم تغییر در کیت این تیم نسبت به لباس 3 فصل گذشته آنهاست.


بارسلونا
قطعا متوجه این شده‌اید که این کیت که برگرفته از طرحی نوستالژی است می‌تواند از زیباترین کیت‌های این فصل اروپا باشد.

آرسنال
آرسنال در راستای فرایند مینیمالیسم، در لوگوی خود تغییر مهمی به وجود آورده و برداشتن حاشیه و کادر کنار آن باعث شده نماد لوگوی آنها روی پیراهن این تیم شکل و شمایلی زیبا داشته باشد.

اتلتیکومادرید
روخی بلانکوس تغییر قابل توجهی در لباسش ایجاد کرده و با بالا بردن تعداد خطوط‌های روی پیراهن خود، نسبت به وضعیت سال‌های اخیر مشخصا جلوه بهتری پیدا کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره