نماد آخرین خبر

ابهام در حضور ایوب در دربی بعد از مصدومیت برابر الاهلی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ابهام در حضور ایوب در دربی بعد از مصدومیت برابر الاهلی

ورزش 3/در شرایطی که پرسپولیس برای دستیابی به گل تساوی مقابل الاهلی عربستان بی‌تابی می‌کرد، ناگهان ایوب العملود روی زمین نشست و درخواست بازیکنان برای اینکه هر چه زودتر شرایط ادامه بازی را برای خود شکل دهد نیز بی‌نتیجه ماند تا او از خوان کارلوس گاریدو درخواست تعویض داشته باشد.
سرمربی اسپانیایی نیز در آن لحظات پرالتهاب به دنبال این بود تا هر چه زودتر وضعیت مدافع مراکشی‌اش را بداند و در همان لحظه تعویض از او درباره شرایطش سوال کرد و البته به نظر می‌رسید در آن زمان مشکل چندان حاد نباشد.
با این حال اکنون اخبار نگران‌کننده‌ای از اردوی پرسپولیس مخابره می‌شود و احتمال غیبت این بازیکن مقابل استقلال در دربی پیش‌رو افزایش یافته است. گفته می‌شود ایوب العملود از ناحیه کشاله دچار کشیدگی شده است و تیم پزشکی پرسپولیس در انتظار بازگشت از عربستان و ادامه روند درمانی این بازیکن خواهد بود
ایوب العملود بلافاصله در بازگشت از عربستان باید تست‌های پزشکی و همچنین ام آر آی را پشت سر بگذارد تا کادر درمانی مراحل بررسی وضعیت او و بازگشت دوباره‌اش به تمرینات تیم را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.

پرسپولیس روز 4 مهرماه باید در دربی برابر استقلال قرار گیرد. در این فاصله سرخ‌ها یک بازی نیز مقابل آلومینیوم اراک پیش رو خواهد داشت و به نظر می‌رسد به صورت قطعی این بازیکن جدال با شاگردان مجتبی حسینی را از دست بدهد. حتی در صورتی که طبق بررسی پزشکی مشکل او چندان حاد نباشد، احتمالا کادرپزشکی توصیه خواهد داشت برای اینکه وضعیت این مدافع برابر استقلال با ریسک مواجه نباشد، او به استراحت دراین هفته بپردازد.

در نهایت اما اگر مصدومیت ایوب العملود از ناحیه کشاله مورد تایید قرار گیرد، در خوشبینانه‌ترین حالت او 10 روز از میادین و تمرینات سنگین دور خواهد بود و به این ترتیب حضورش در دربی با ابهام مواجه خواهد شد.
پرسپولیس در حال حاضر در سمت راست دفاعی خود تنها ایوب العملود را به عنوان بازیکن تخصصی و باتجربه در اختیار دارد و بعد از اینکه در پنجره نقل و انتقالاتی دانیال اسماعیلی فر و وحدت حنانوف را به خدمت گرفت، این بازیکن مراکشی و همچنین یعقوب براجعه را به خدمت گرفته است.
با این حال در دیدار مقابل الاهلی عربستان و بعد از اینکه ایوب با توجه به مصدومیت از زمین تعویض شد، گاریدو سعید صادقی را به میدان فراخواند و با چند جابجایی در نوع چینش نفراتش، در دقایق پایانی از وحید امیری در این سمت سود برده بود.
باید دید ساعات دلهره‌آور تا بازگشت کاروان پرسپولیس از عربستان و انجام مراحل پزشکی و ام آر آی، وضعیت ایوب العملود به چه شکل خواهد بود و آیا سرخ‌ها از نگرانی مصدومیت این ستاره مراکشی و در اختیار نداشتن او در دربی خلاصی خواهند یافت یا گاریدو باید در فرصت باقی مانده، به جمع بندی لازم برای بکارگیری نفر جایگزین در این پست بپردازد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره