نماد آخرین خبر

اعلام ترکیب سپاهان در مصاف با الوحدات

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اعلام ترکیب سپاهان در مصاف با الوحدات

ورزش 3/براین اساس نفرات زیر از ساعت 19:30 در ورزشگاه بین‌المللی امان به مصاف شاگردان رافت علی سرمربی الوحدات خواهند رفت: 
پیام نیازمند، وحدت حنانوف، هادی محمدی، امین حزباوی، صالح حردانی، برایان دابو، آریا یوسفی، محمد کریمی، محمدمهدی محبی، مهدی لیموچی و جواد آقایی‌پور.
همان‌طور که مشخص است، پیام نیازمند دردچارچوب دروازه قرار خواهد گرفت و دفاع میانی تیم به هادی محمدی و حزباوی سپرده شده است که در آخرین بازی سپاهان نمایش خوبی داشتند و دومین کلین‌شیت را برای پیام نیازمند به ارمغان آوردند. دفاع چپ و راست هم برای دومین بازی پیاپی با نیمکت نشین شدن حسین گودرزی به وحدت حنانوف چند پسته و صالح حردانی رسیده است.

سه هافبک میانی سپاهان نیز با محمد کریمی، برایان دابو و آریا یوسفی شکل گرفته است و یک خط جلوتر از آنها هم مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی و جواد آقایی پور بازی خواهند کرد.
در واقع تنها تغییر در ترکیب سپاهان نسبت به بازی قبل عدم حضور رضا اسدی در ترکیب اصلی و جایگزین شدن او با جواد آقایی‌پور است.

کاروان سپاهان در حالی عازم امان اردن برای مصاف با الوحدات شده‌اند که کاوه رضایی به دلیل مصدومیت و سیاوش یزدانی و رضا شکاری نیز با صلاحدید مورایس همراه تیم حضور ندارند.
نکته قابل توجه دیگر عدم آمادگی کامل استیون انزونزی و ابوبکر کامارا است که باعث گردیده این دو همچنان دور از ترکیب اصلی باشند ولی در نیمه دوم وارد زمین خواهند شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر