نماد آخرین خبر

فاصله نفت از لیگ برتر همین حالا دور شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فاصله نفت از لیگ برتر همین حالا دور شد!

ورزش 3/تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در پایان فصل 02-1401 به لیگ یک سقوط کرد و سال گذشته نتوانست لیگ برتری شود، فصل جدید را هم ناامید کننده آغاز کرده و امروز در دومین مسابقه که مقابل تیم تازه صعود کرده شهرداری نوشهر قرار گرفت، با شکست از زمین بیرون آمد تا در پایان هفته دوم، هیچ امتیازی نداشته باشد.
تیم فوتبال شهرداری نوشهر که با هدایت رضا ربیعی وارد بازی‌ها شده و در نخستین مسابقه فصل با نتیجه یک بر صفر در زمین نفت و گاز گچساران شکست خورده بود، امروز نمایش متفاوتی ارائه داد و با گلزنی یک مهاجم با تجربه و یک بازیکن جوان به برتری ارزشمند برابر نفت مسجدسلیمان دست یافت.
شهرداری نوشهر که شرایط میزبانی در کنار شهرش را ندارد، از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان رفت تا یکی از مسابقات هفته دوم لیگ یک را برگزار کند و در نهایت هم نخستین برد را کسب کرد.
یونس شاکری، مهاجم پیشین پرسپولیس که طی سه فصل گذشته در گل‌گهر عضویت داشت و حالا در شهرداری نوشهر عضویت دارد، در دقیقه 5 نخستین گل خود با پیراهن این تیم را به ثمر رساند و تیمش را مقابل نفت مسجدسلیمان پیش انداخت.
در شرایطی که نفت مسجدسلیمان برای فرار از دومین شکست متوالی تلاش می‌کرد، شهرداری نوشهر موفق شد در دقیقه 89 توسط امیرمحمد ستایش گل دوم را به ثمر رساند و نخستین پیروزی خود در لیگ یک را به دست بیاورد و سه امتیازی شود و حریف خود را هم بدون امتیاز نگه دارد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره