نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

دنیامالی: باید به مردم می‌گفتیم VAR آزمایشی است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دنیامالی: باید به مردم می‌گفتیم VAR آزمایشی است

ورزش 3/ دکتر احمد دنیامالی که امروز در جلسه‌ای مشترک با مسئولان فدراسیون فوتبال، مدیران کل استانی، رؤسای هیئت‌های فوتبال و مدیران ورزشگاه‌های حاضر در لیگ برتر حاضر شده بود، در حاشیه این جلسه در خصوص مشکلات ورزشگاه‌ها و حواشی مربوط به سیستم کمک داور ویدئویی به ایران صحبت کرد.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص شرایط ورزشگاه‌ها اظهار داشت: باید قبول کنیم که وضعیت ورزشگاه‌های استان‌هایی که تیم‌های لیگ برتری دارند، قابل قبول نیست. شاید در بازنمایی بیرونی شرایط ورزشگاه‌ها شیطنت‌‌هایی شود، ولی باید بپذیریم که شرایط ورزشگاه‌ها قابل قبول نیست. سابقه فوتبال در کشور ما از خیلی از کشورهای منطقه بیشتر است ولی در بحث زیرساختی از ما پیشی گرفتند. باید همگرایی داشته باشیم و برای کشور امیدآفرینی کنیم و ید واحد باشیم. این موضوع جزء منویات رهبر انقلاب و از سیاست‌های اصلی دولت وفاق ملی است. همان‌طور که مقام معظم رهبری امروز در دیدار با جامعه ورزش تاکید کردند که ورزش موضوع جدی است باید توجه داشته باشیم که به بهترین شکل به موضوعات بپردازیم.
دنیامالی با اشاره به مشکلات زیرساختی فوتبال ایران ادامه داد: برای ورود تجهیزات جدید نیاز به امکانات زیرساختی داریم. درحال حاضر در برخی از ورزشگاه‌ها مشکل چمن داریم ولی مشکل چمن ما به دلیل کمبود پول نیست، بلکه به خاطر عدم توجه و نگهداری از ورزشگاه‌هاست‌. مشخص است که اگر به چمن رسیدگی نکنیم چمن طبیعی از بین می‌رود‌. نگهداری چمن کار علمی و تخصصی است و باید آموزش لازم به مسئولین نگهداری از چمن‌ها داده شود.
وی در ادامه با اشاره به حواشی ایجاد شده برای ورود سیستم VAR در ایران اظهار داشت: نباید به نحوی عمل کنیم که حاشیه ایجاد شود و باید از روز اول برای مردم شفاف‌سازی انجام شود. این سیستم یک سیستم جدید در کشور است و طبیعی است که با مشکلاتی نیز مواجه باشیم، ولی باید از ابتدا به مردم می‌گفتیم که VAR در ایران برای مدت کوتاهی آزمایشی است و در آینده تکمیل می‌شود.
دکتر دنیامالی بیان کرد: دولت چهاردهم مصم است که استادیوم‌ها را به‌روز کند و بهترین امکانات را در اختیار باشگاه‌ها و مردم قرار دهد. از این‌ رو درنظر گرفتیم با دستوری که به معاونت منابع دادیم به استان‌ها کمک شود تا مشکلات جدی ورزشگاه‌ها حل شود.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: باید به مردم قول دهیم و قول خودمان را عملیاتی کنیم. بحث بازسازی ورزشگاه‌ها و چمن‌ها باید با قدرت انجام شود و شأن و منزلت مردم رعایت شود‌. وظیفه صداوسیما، وزارت ورزش و فدراسیون‌ها در جامعه امیدآفرینی است. باید مشکلات عنوان شود ولی به نحوی نباشد که سیاه‌نمایی انجام شود‌. همه وظیفه داریم که موضوع امیدآفرینی که جزء دستورات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت است، به بهترین شکل عملیاتی کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر