نماد آخرین خبر

الریان 1-3 الهلال؛ شروع ترسناک مدعی قهرمانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
الریان 1-3 الهلال؛ شروع ترسناک مدعی قهرمانی

ورزش 3/در یکی از دیدارهای دور نخست رقابت های لیگ نخبگان، تیم های فوتبال الریان و الهلال در استادیوم احمد بن علی به مصاف هم رفتند که نماینده عربستان موفق شد به لطف گل هایی که در نیمه نخست به ثمر رسانده بود، با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود عبور کند.
الریان بازی را خیلی خوب آغاز کرد و پس از سوت داور بازی، بلافاصله حمله ای را به روی دروازه الهلال تدارک دیدند که شوت ترزگه در ثانیه هفت را یاسین بونو به زحمت دفع کرد. دقایقی بعد نیز شوت دیگری از سوی بازیکنان میزبان را گلر مراکشی مهار کرد.
الهلال در دقیقه پانزده موفق شد که گل نخست را وارد دروازه الریان کند. ارسال دیدنی مالکوم از سمت راست به روی دروازه، با ضربه سر سرگئی میلینکوویچ ساویچ به گل نخست بازی تبدیل شد تا آبی های ریاض خیلی زود از حریف پیش بیفتند.

الریان در دقیقه نوزده فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت. ارسال کرنر پریرا با ضربه سر داوید گارسیا، مدافع پیش تاخته الریان همراه شد که یاسین بونو با واکنشی تماشایی، توپ را راهی کرنر کرد.
میزبان در دقیقه 37 یک بار دیگر شانس خوبی برای گلزنی داشت. ارسال یک کرنر به روی دروازه با شوت دیدنی ترزگه همراه شد که توپ او با سایش به ران پای مالکوم به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت و راهی کرنر شد.

در شرایطی که الریان کاملا بر بازی مسلط بود، الهلال ظرف دو دقیقه موفق شد دو مرتبه گلزنی کرده و کار میزبان را یکسره کند. روی یک حرکت از راست و پاس مالکوم به ژوائو کانسلو، او با یک شوت محکم روی پا، نتیجه بازی را دو بر صفر کرد.

در دقیقه 44، کانسلو این بار در نقش گلساز ظاهر شد. ارسال دیدنی و زمینی او از سمت راست، با ضربه نرم و تماشایی مارکوس لئوناردو وارد دروازه شد تا نیمه نخست با پیروزی سه بر صفر الهلال به پایان برسد.
الریان در ابتدای نیمه دوم موفق شد یکی از گل ها را جبران کند. پس از حرکت خوب اشرف بن شرقی از سمت راست و ارسال این بازیکن به دهانه دروازه، این راجر گودس بود که موفق شد با یک ضربه دقیق، دروازه یاسین بونو را باز کند.
الهلال در دقیقه 71 صاحب یک ضربه پنالتی شد. پس از بازبینی صحنه برخورد توپ به دست مدافع الریان که به شکل عجیبی حدود 6 دقیقه به طول انجامید، داور کره ای به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید که الکساندر میتروویچ این موقعیت را از دست داد و پائولو ویکتور، گلر میزبان این ضربه را مهار کرد.
در نهایت این بازی با پیروزی سه بر یک الهلال به پایان رسید تا مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ نخبگان، کار خود را در این مسابقات با یک پیروزی مهم آغاز کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر