نماد آخرین خبر

آنچلوتی: هر حریفی می‌تواند ما را شکست دهد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آنچلوتی: هر حریفی می‌تواند ما را شکست دهد!

ورزش 3/آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید هر کدام از حریفان این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، کیفیت بالایی دارند و نباید آنها را دست‌کم گرفت.آنچلوتی: هر حریفی می‌تواند ما را شکست دهد!

فصل جدید چمپیونزلیگ برای رئال مادرید امشب آغاز می‌شود و آنها تا دقایقی دیگر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اشتوتگارت آلمان خواهند بود.

مادریدی‌ها در فصل گذشته موفق شدند یک بار دیگر مقام قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاورند و پادشاهی خود را در اروپا تثبیت کنند. با این حال در فرمت جدید که برای همه تیم‌ها دشوارتر شده، آنها نیز کار سختی در پیش دارند.

پیش از آغاز بازی نیز کارلو آنچلوتی روی این موضوع تأکید و یادآوری کرد که نباید هیچ رقیبی را دست‌کم بگیرند. او درباره بازی‌های رئال در چمپیونزلیگ گفت:«مقابل هر حریفی که بازی کنیم برای ما خطرات و هزینه‌هایی خواهد داشت. هر کدام از آنها را دست‌کم بگیریم می‌توانند ما را شکست دهند.»

کارلتو سپس به ترکیب آنتونیو رودیگر و دنی کارواخال در خط دفاعی امشب رئال اشاره کرد و گفت:«میلیتائو می‌توانست بازی کند اما او دیروز تمرین نکرد و من ترجیح دادم ریسک نکنم. ما باید با بازیکنان آماده و با کیفیت خوب دفاع کنیم. همچنین در حمله هم باید با سرعت بیشتری جلو برویم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره