نماد آخرین خبر

پیولی با 600 میلیارد سرمربی رونالدو می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیولی با 600 میلیارد سرمربی رونالدو می‌شود

ورزش 3/روزنامه عربستانی مدعی است که استفانو پیولی برای حضور در النصر، با مدیران این باشگاه به توافق نهایی دست یافته است.پیولی با 600 میلیارد سرمربی رونالدو می‌شود

منابع آگاه به روزنامه الشرق الاوسط خبر داده‌اند که باشگاه النصر عربستان با استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی، به توافق نهایی دست یافته و او به‌زودی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب خواهد شد. این قرارداد به مدت دو فصل خواهد بود و باشگاه گزینه تمدید برای فصل سوم را نیز دارد.

این منابع تأیید کرده‌اند که پیولی در روزهای آینده پس از امضای رسمی قرارداد با باشگاه، کادر فنی خود را برای همکاری در النصر انتخاب خواهد کرد. پیولی قرار است هدایت تیم النصر را در دیدار بعدی این تیم مقابل الاتفاق در چارچوب رقابت‌های لیگ روشن در روز جمعه برعهده بگیرد.

یک منبع اروپایی مطلع از مذاکرات اعلام کرد که دستمزد پیولی در النصر حدود ۹ میلیون یورو در هر فصل (حدود 600 میلیارد تومان) خواهد بود و همچنین پاداش‌های اضافی نیز در قرارداد او گنجانده شده است.

پیولی در طول دوران مربی‌گری خود تا به حال ۸۷۱ بازی را مدیریت کرده است که در آن‌ها ۳۶۶ برد، ۲۴۸ تساوی و ۲۵۷ باخت را تجربه کرده است. تیم‌های تحت هدایت او ۱۲۵۹ گل به ثمر رسانده‌اند و ۱۰۱۷ گل دریافت کرده‌اند.

او در آخرین دوره مربی‌گری خود، تیم میلان را پس از یک دوره طولانی در فصل ۲۰۲۲ به قهرمانی لیگ ایتالیا رساند.

همچنین، منابع آگاه به الشرق الاوسط شایعاتی را که در شبکه‌های اجتماعی درباره توافق پیولی با باشگاه الاتحاد عربستان در تابستان گذشته مطرح شده بود، تکذیب کردند. آن‌ها تأیید کردند که گویدو، مدیر اجرایی ایتالیایی النصر، مسئول مذاکرات با پیولی بوده و این هفته مذاکرات به توافق نهایی رسیده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره