نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

بازگشت لیورپول مقابل میلان، برد سخت رئال و 9 گل بایرن

منبع
فارس
بروزرسانی
بازگشت لیورپول مقابل میلان، برد سخت رئال و 9 گل بایرن

فارس/در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا،‌لیورپول در سن‌سیرو میلان را شکست داد، بایرن جشنواره گل به راه انداخت و رئال به زحمت در خانه پیروز شد.

 در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30، 4 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها لیورپول در سن‌سیرو میلان را با نتیجه 3 بر یک شکست داد، رئال مادرید در خانه به زحمت اشتوتگارت را برد و بایرن جشنواره گل در مونیخ به راه انداخت.

رئال مادرید 3  – اشتوتگارت یک

این تیم هنوز جای کار دارد آقای آنچلوتی. تیمی که قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شده حالا با امباپه مشکل گلزنی دارد و در خط دفاع نیز بسیار متزلزل نشان داده است.

در این مسابقه نیز کورتوا نمایشی عالی داشت و 6 مهار به ثبت رساند. 

گل رئال مادرید را امباپه در دقیقه 46 روی هنرنمایی رودریگو به ثبت رساند و گل اشتوتگارت نیز توسط اونداف در دقیقه 68 به ثمر رسید. 

گل دوم رئال مادرید با ضربه سر رودیگر در دقیقه 83 به ثمر رسید. 

در لحظات پایانی بازی نیز در دقیقه 5+90 اندریک، گل سوم رئال را به ثمر رساند.

میلان یک – لیورپول 3

بازی با شروع طوفانی میلان آغاز شد. پولیسیچ در دقیقه 3 با شوتی دیدنی گل اول بازی را به ثمر رساند و از آن زمان به بعد دیگر لیورپول همه چیز را در دست داشت. 

شاگردان اشلوت نیز نه تنها به بازی بازگشتند بلکه 3 گل نیز در سن‌سیرو به ثمر رساندند و نمایشی عالی در ورزشگاه میلان به اجرا گذاشتند.

گل‌های لیورپول توسط ابراهیم کوناته 23 ، ویرجیل فن دایک 41 و سوبوسلای 67 به ثمر رسید.

نکته دیگر این بازی مصدومیت شدید مایک مانیان، دروازه‌بان میلان در دقیقه 51 بود که باعث تعویض او و آمدن توریانی 19 ساله به زمین شد.

میلان که این فصل نمایش خوبی از خود نشان نداده، در این بازی نیز عملکرد مثبتی نداشت و حالا باید دید آینده فونسکا چگونه پیش می‌رود. 

میلان یکشنبه در دربی دلامدونینا به مصاف اینتر می‌رود.

بایرن مونیخ 9 – دیناموزاگرب 2

تیمِ کمپانی آماده آماده است، هری کین از همه آماده‌تر. ستاره انگلیسی در این بازی 4 گل زد و در ادامه روند خوب خود یک نمایش شاهکار دیگر به ثبت رساند.

گل‌های دیگر بایرن مونیخ را نیز گوریرو ،‌ اولیسه (2بار) ، لیروی سانه و لئون گورتسکا به ثمر رساندند.

اسپورتینگ لیسبون 2 – لیل فرانسه صفر

گیوکرس و دباست گل‌های اسپورتینگ را به ثمر رساندند؛ آن هم در حالی که لیل با اخراج گومس در دقیقه 40، 10 نفره بازی را ادامه داد.

فرداشب نیز در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، 6 بازی برگزار می‌شود که در مهمترین آنها اینتر با مهدی طارمی میهمان منچستر سیتی گواردیولاست. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره