نماد آخرین خبر

تازه‌واردهای والیبال ایران در مقابل قدیمی‌ها

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تازه‌واردهای والیبال ایران در مقابل قدیمی‌ها

ورزش 3/ در هفته اول لیگ برتر والیبال ایران دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه مقابل تیم‌های تازه وارد لیگ قرار خواهند گرفت.

تیم والیبال پیکان تهران که با ۱۲ دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر والیبال ایران است، در دومین مسابقه هفته نخست، در سالن فدراسیون میزبان صنعتگران امید است.
پیکانی‌ها که شش عنوان نایب قهرمانی و شش مدال برنز این مسابقات را نیز در پرونده کاری خود دارند، امیدوارند در سال 1403 با کسب سیزدهمین مقام قهرمانی به حسرت 9 ساله خود برای کسب مجدد این عنوان پایان دهد، اما نخستین حریف پیکان به‌رغم نخستین حضور در لیگ برتر مردان، تیم از پیش باخته‌ای نیست زیرا با کسب مقام قهرمانی لیگ دسته یک سال 1402 به این مسابقات صعود کرده است.
مردم والیبال‌دوست ارومیه به رغم سال‌ها حضور نماینده این شهر در لیگ برتر والیبال مردان همچنان در حسرت مدال طلا و مقام قهرمانی این رقابت‌ها هستند و امیدوارند در سال 1403 تیم شهرداری ارومیه به حسرت آن‌ها در بالاترین سطح مسابقات والیبال ایران پایان دهد، اما مشکلات این تیم در ابتدای فصل این امید را کمرنگ کرده است.
ارومیه که از سال 1354 و شروع این رقابت‌ها با تیم پاس رضاییه حضور در لیگ برتر را شروع کرده است، تقریبا در تمامی دوره‌ها حداقل یک نماینده و در برخی دوره‌ها دو نماینده در لیگ برتر والیبال ایران داشته است و تیم‌های ساندیس، راه‌وترابری، مقاومت، شهیدباکری، پگاه، آذرپیام، فولاد، دورنا، آذرباتری و شهرداری از جمله نمایندگان ارومیه در این مسابقات بودند.
شهرداری ارومیه در نخستین دیدار امسال خود به مصاف تیم تازه وارد سپهر صدرا مشهد می‌رود که این مسابقه خانگی در سالن شش هزار نفری غدیر برگزار خواهد شد تا شاگردان امیرحسینی سرمربی نماینده مشهد مسابقه سختی در آغاز این مسابقات داشته باشند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره