نماد آخرین خبر

دنیامالی تاکید زیادی روی حضور مقتدرانه در عرصه‌های رقابتی دارد

منبع
مهر
بروزرسانی
دنیامالی تاکید زیادی روی حضور مقتدرانه در عرصه‌های رقابتی دارد

مهر/رئیس فدراسیون ناشنوایان گفت: بازی‌های آسیایی و بازی‌های المپیک ناشنوایان به عنوان دو رویداد رقابتی پیش روی فدراسیون است که وزیر ورزش تاکید دارد ورزشکاران با اقتدار در این عرصه‌ها ظاهر شوند.
 مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان پیش از ظهر امروز مقارن با روز جهانی ناشنوایان، با ریاست سینا کلهر و با حضور مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک، احمد نامنی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، مصطفی نکولعل‌آزاد رئیس فدراسیون، همچنین اعضای هیأت رئیسه و دیگر اعضای مجمع برگزار شد که رئیس فدراسیون گزارش‌های از فعالیت‌های سالیانه، وضعیت موجود و برنامه‌ی آینده‌ی این فدراسیون ارائه دادند.
رئیس فدراسیون در بخشی از صحبت‌هایش، از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ و بازی‌های المپیک ناشنوایان ۲۰۲۵ به عنوان دو رویداد رقابتی پیش روی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان نام برد و تصریح کرد: اولویت ما در ابعاد قهرمانی حضور موفقیت‌آمیز کاروان ورزش ناشنوایان ایران در این دو رویداد مهم است که احمد دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان نیز حساسیت و تاکید زیادی برای حضور مقتدرانه در این عرصه‌های رقابتی دارند، از همین رو در قالب برنامه‌ریزی منطقی و انسجام بین اهالی این رشته، برای تحقق این اهداف حرکت خوبی را دنبال می‌کنیم.
در ادامه حسابرس مستقل، خزانه دار و بازرس فدراسیون به ارائه گزارش پرداختند که مورد تأیید و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.
تقویم ورزشی فدراسیون برای سال ۱۴۰۳ نیز با رأی اعضای مجمع به تصویب رسید.
اعضای مجمع با ۴۱ رأی با استعفای علی رضا بسیج نایب رئیس اول این فدراسیون موافقت کردند. او پیش از این به عنوان سرپرستی دبیری این فدراسیون منصوب شده بود.

در ادامه رأی‌گیری برای نایب رئیس اول و همچنین خبره ورزشی بانوان و آقایان انجام شد که بر این اساس امید سعیدی با ۳۰ رأی به عنوان نایب رئیس اول، مریم خدابنده با ۳۸ رأی و بهزاد امیری با ۳۹ رأی به عنوان خبره ورزشی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان درآمدند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره