نماد آخرین خبر

مبارزه 536 جودوکار جوان روی تاتامی جهانی تاجیکستان

منبع
فارس
بروزرسانی
مبارزه 536 جودوکار جوان روی تاتامی جهانی تاجیکستان

فارس/رقابت های جودو قهرمانی جوانان جهان با حضور جودوکاران 67 کشور به مدت چهار روز و به میزبانی تاجیکستان برگزار خواهد شد.
شهر دوشنبه تاجیکستان از چهارشنبه 11 مهرماه میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان خواهد بود. مسابقاتی که به مدت چهار روز و با حضور 536 جودوکا از 67 کشور برگزار خواهد شد. رقابت هایی که در فاصله بسیار کمی بعد از پایان المپیک 2024 پاریس با حضور بهترین های دنیا بدون شک علاقمندان به جودو مبارزاتی در بالاترین سطح فنی را شاهد خواهند بود. در چنین شرایطی جودو ایران با 5 ورزشکار و بعد از هفت سال دوری از مسابقات قهرمانی جهان، در این رقابت ها به مصاف رقبای خود می روند.

الیاس پرهیزگار در وزن ۸۱- کیلوگرم نماینده ایران است. در این وزن 44 جودوکار حضور دارند که نماینده کشورمان با رنکینگ 38 در قرعه کشی حضور خواهد داشت.

در وزن 90- کیلوگرم امیر عباس چوپان با رنکینگ 24 در بین تیم اعزامی کشورمان بهترین جایگاه را دارد. در این وزن 38 جودوکار به رقابت خواهند پرداخت.

علیرضا نیک سرشت در وزن ۱۰۰- کیلوگرم نماینده کشورمان است. در این وزن 35 جودوکار شرکت دارند که نماینده کشورمان با رنکینگ 30 در قرعه کشی جایگاه 21 را خواهد داشت. محمد مهدی مظلوم و عباس موحد دو نماینده کشورمان در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم می باشند. موحد با رنکینگ 39 و مظلوم با رنکینگ 53 به مصاف رقبای خود می روند.

ایوب رستمی هدایت تیم ملی ایران در این مسابقات را برعهده خواهد داشت. محمد رضا غفاری به عنوان مربی این تیم را همراهی می کنند. مصطفی کریمی به عنوان سرپرست تیم ملی خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره