نماد آخرین خبر

اخراج مادام‌العمر دو اغتشاشگر دربی مادرید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اخراج مادام‌العمر دو اغتشاشگر دربی مادرید

ورزش 3/دو مرد آشوبگر در جایگاه جنوبی ورزشگاه متروپولیتانو، افراد جدیدی هستند که توسط باشگاه اتلتیکو و پلیس شناسایی شده اند.
همانطور که قبلاً در مورد اولین فرد شناسایی شده اتفاق افتاد، آنها نیز برای همیشه از ورود به ورزشگاه اتلتیکو محروم شده اند.
اتلتیکو و پلیس به تلاش خود برای اخراج کسانی که باعث حوادث دربی مادرید شده اند ادامه می دهند. در واقع اولین نفر چند ساعت پس از پایان دربی شناسایی شد.
دو نفری که به تازگی شناسایی شده اند نیز همان هایی هستند که در تصاویر متعدد منتشر شده از پشت دروازه جنوبی متروپولیتانو حضور دارند در حالی که با کوکه و خیمنز که به دنبال آرام کردن فضا بودند، حرف می زدند. یکی نقاب و دیگری کلاه رنگی بر سر داشتند تا شناسایی نشوند.
یکی از آنها از کسانی است که در جریان بازی اشیایی را به سمت تیبو کورتوا پرتاب کرد تا جایی که همین قضیه بازی را به مدت 20 دقیقه متوقف کرد.
در بیانیه باشگاه اتلتیکو آمده است: «تلاش برای شناسایی افراد دخیل در حوادث دربی یکشنبه گذشته که اداره امنیت ما با همکاری پلیس انجام می دهد، باعث شناسایی دو نفر دیگر که در این رویدادها شرکت داشتند، شد. هر دو عضو باشگاه هستند و برای همیشه اخراج خواهند شد، همان جریمه ای که قبلاً در مورد شخص درگیر که در همان شب بازی شناسایی شده بود، اعمال شد. تحقیقات برای شناسایی افراد بیشتر ادامه دارد و باشگاه اخراج دائمی همه این افراد را عملی خواهد کرد. اتلتیکو مادرید بار دیگر این رویدادهای غیرقابل توجیه که به وجهه باشگاه لطمه جدی وارد کرده است را محکوم می کند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره