نماد آخرین خبر

خوش‌تیپ‌ترین دهه پنجاهی فوتبال ایران!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خوش‌تیپ‌ترین دهه پنجاهی فوتبال ایران!

ورزش 3/ظهور حمید درخشان در فوتبال ایران به دهه پنجاه و تیمی به نام مزدا برمی‌گردد.
در حالی که شب گذشته بیشتر نگاه اهالی فوتبال به چهار مسابقه لیگ برتری بود، سه دیدار نیز در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار شد که در یکی از این مسابقه تیم فوتبال داماش گیلان که هدایت آن برعهده حمید درخشان قرار دارد با تساوی بدون گل در شیراز مقابل شهر راز متوقف شد.
داماش با وجود اینکه پیش فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرد، با حمید درخشان موفق به کسب 6 امتیاز از 5 مسابقه شده و در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.
درخشان که از دهه پنجاه نامش در فوتبال ایران مطرح شد، یکی از ستاره‌های فراموش نشدنی تاریخ باشگاه پرسپولیس به شمار می‌رود که سابقه مربی‌گری در این تیم را هم دارد. او آخرین مرتبه در سال‌های ابتدایی دهه 90 هدایت سرخپوشان را پس از کنار گذاشته شدن علی دایی برعهده گرفت و پس از او برانکو بود که وارد شد و پرسپولیس را وارد مرحله تازه‌ای در تاریخ خود کرد.
در حوزه بازیگری درخشان با تیم مزدا نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و سپس به پرسپولیس پیوست و با درخشش در اردوی سرخپوشان به فوتبال قطر رفت و برای دو تیم القطر و السد بازی کرد. او پس از 5 سال بار دیگر به ایران بازگشت و دو سال دیگر تا بازنشستگی و شروع مربی‌گری در پرسپولیس برای این تیم بازی کرد.

درخشان اما همچنان به مربی‌گری ادامه می‌دهد؛ او که پس از جدایی از اردوی سرخپوشان در خونه به خونه، نفت تهران، نفت مسجد سلیمان و سایپا هم مربی‌گری کرد بار دیگر به فوتبال برگشته و پس از چند سال غیبت در داماش کار خود را دنبال می‌کند.
ستاره سال‌های دور تیم ملی و باشگاه پرسپولیس اما کار ساده‌ای در گیلان پیش رو ندارد و برای حفظ جایگاه خود تا پایان فصل باید خیلی زود آبی پوشان فوتبال ایران را از رتبه‌های انتهایی جدول رده بندی دور کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره