نماد آخرین خبر

رادین زینالی به اشتباه داور باخت و حذف شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رادین زینالی به اشتباه داور باخت و حذف شد

ایسنا/نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریف خود از کره جنوبی از رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان کنار رفت.
در جریان رقابت‌های روز پایانی تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان در کره‌جنوبی، رادین زینالی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم ایران در دور نخست برابر حریف خود از پورتریکو در ۲ راند به برتری رسید اما در دومین مبارزه و در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل جون هیوک لی از کره‌جنوبی با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
مسئولان تیم ایران در پایان این مبارزه به اخطار داور پس از وقت قانونی که باعث باخت زینالی شد اعتراض کردند.

اعتراض مسئولان تیم کشورمان به این اخطار هم به جایی نرسید تا زینالی از جدول مسابقات خارج شود. مسئولان برگزاری با وجود تائید اشتباه داور، اعلام داشتند که تغییر نتیجه بازی امکان پذیر نیست. در شرایط مسئولان فدراسیون کشورمان که در محل برگزاری مسابقات حضور دارند، شکایت رسمی خود را به فدراسیون جهانی ارسال کردند.
با این شرایط پرونده تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات با هفت طلا، دو نقره و دو برنز بسته شد. برای اعلام رده بندی نهایی باید منتظر پایان مسابقات و انتشار جدول توزیع مدال‌ها بر روی سایت مسابقات باشیم.
برای تیم تکواندو نوجوانان ایران پرنیان نوری، آیناز نصیری، امیرمحمد اشرافی، سینا محترمی و مهدی رزمیان، حنا زرین کمر و غزال هوشمند ۷ مدال مدال طلا کسب کرده‌اند. ساغر مرادی و علی اکبر ابراهیمی دو مدال نقره، امیرمحمد نصیر احمدی و امین محمد احمدوند دو مدال برنز به دست آورده‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید