نماد آخرین خبر

بازگشت هافبک محبوب؛ نبض رئال درست می‌زد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازگشت هافبک محبوب؛ نبض رئال درست می‌زد

ورزش 3/این بازیکن فرانسوی در بازی با لیل توانست بعد از مدت‌ها به میدان برود و در بازی با ویارئال به خوبی با والورده و مودریچ هماهنگ شد. تیمی که بدون شوامنی در خط میانی، روند حرکتی بسیار بهتری داشت.
رئال مادرید برای سومین بار در این فصل بدون شوامنی در خط هافبک بازی کرد. بازی‌های قبلی مقابل رئال سوسیداد بود که به دلیل مصدومیت در آن بازی نکرد و مقابل اسپانیول که به عنوان مدافع میانی کار کرد.
کارلو آنچلوتی برای خط میانی خود کاماوینگا، والورده، مودریچ و بلینگام را انتخاب کرد و بازی رئال مادرید نسبت به شکست مقابل لیل و تساوی در دربی متروپولیتانو روند بهتری داشت. بازگشت کاماوینگا بعد از دو ماه مصدومیت بهترین خبر برای کارلتو بود و رئال با او در میانه میدان و برابر تیم خوبی مثل ویارئال، کنترل بازی را در دست داشت و در بسیاری از دقایق مالک توپ و میدان بود.

شوآمنی به دلیل بازی‌های ضعیفش در هفته‌های اخیر هدف انتقادات قرار گرفته بود و حضور او در دفاع به نوعی به سود رئال و خودش شد. شوامنی کم اشتباه‌تر از همیشه بازی کرد و جانشینش در خط میانی یعنی کاماوینگا نیز عالی بود.
کاماوینگا با تحرک و پویایی بیشتر از هموطنش، با وجود 72 دقیقه حضور در زمین، بیشترین توپ (6) را به ریکاوری کرد و 60 پاس با دقت 88 درصدی نیز به هم تیمی‌هایش داد. خروج او از زمین و تغییر پست شوآمنی که تبدیل به هافبک دفاعی شد، با بهترین دقایق ویارئال مصادف شد و رئال عقب نشست. رئال با کاماوینگا در زمین به وضوح بهتر کار کرد و شاید شوامنی در بازی‌های بعد نیز به دفاع منتقل شود.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره