نماد آخرین خبر

مدافع رئال تا ژانویه نمی‌رسد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مدافع رئال تا ژانویه نمی‌رسد

ورزش 3/داوید آلابا حداقل تا ژانویه ۲۰۲۵ قادر به همراه رئال مادرید نیست.
رئال مادرید فصل گذشته با معضل جدی مصدومیت بازیکنان تیم از ناحیه رباط صلیبی روبرو بود و آلابا پس از تیبو کورتوا و ادر میلیتائو به سومین بازیکنی تبدیل شد که چنین اتفاقی برایش رخ داده و در اواسط فصل مجبور شد که پایش را به تیغ جراحان بسپارد و روند سخت درمانش را آغاز کند.
در ابتدا گفته شده بود که او بین هشت تا ۹ ماه بعد قادر به بازگشت به میادین خواهد بود اما این زمان رفته رفته و با توجه به شرایط پای این بازیکن و پیشرفت او در تمرینات انفرادی تغییر کرد. چند هفته قبل اعلام شده بود که او به احتمال زیاد می‌تواند از اواسط نوامبر بار دیگر به تمرینات و ترکیب رئال برگردد.
این خبر بسیار خوبی برای کارلو آنچلوتی بود، خصوصا که حالا مصدومیت شدید دنی کارواخال هم شرایط را برای او سخت کرده است. اما حالا سایت اسپانیایی رلوو خبر داده است که بازگشت این مدافع رئال در اواسط ماه نوامبر یا اواخر اکتبر امکان پذیر نیست و او در بهترین شرایط در ژانویه سال آینده میلادی به تمرینات باز خواهد گشت که بحرانی جدی را در این تیم به همراه خواهد داشت.
آنچلوتی همیشه به عنوان یک بازیکن قدرتمند روی آلابا حساب می‌کند و او را مهره کلیدی تیمش می‌دانست اما دوست ندارد هیچ عجله و ریسکی روی بازگشت او داشته باشد و به این بازیکن اجازه خواهد داد که همه چیز را در کمال آرامش پیش ببرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره